Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Har du lagt inn alle oppdateringer?

Hvilken feil får du?

Har lagt inn servicepack 1 og Frame network (tror jeg det heter) driver å innstalerer en haug med oppdateringer nå.

Får ingen feilmeldinger, ser ut som programmet starter, men det popper ikke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.

Kan du se noe liv i oppgavebehandling?

Der skal det stå, bruker det noe CPU?

Men jeg har testet med alle oppdateringer og en gang med endel oppdateringer. Har fungert helt fint.

Har testet dette på 7 forskjellige maskiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.

Kan du se noe liv i oppgavebehandling?

Der skal det stå, bruker det noe CPU?

Men jeg har testet med alle oppdateringer og en gang med endel oppdateringer. Har fungert helt fint.

Har testet dette på 7 forskjellige maskiner.

Skal se på det etterpå driver å innstalerer 190 oppdateringer ?? så det tar litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere kodere som har fått opp tyre pressure control failure på e61 etter tukling med nivåregulering i ista/rheingold? Noen måte å behjelpe dette på? Forsvinner etter omstart av motor, og kommer etter endel km kjøring. Ingen feilkoder i rheingold.

Endret av johanngj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja, win 7 er litt slitsom på den måten. Sinnsykt med oppdateringer.

Jeg slipstreamet veldig mange oppdateringer inn på ett ekte win 7 sp1 image, så da slapp jeg unna med rundt 40 stk tror jeg. Sparer mye tid med litt modding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere kodere som har fått opp tyre pressure control failure på e61 etter tukling med nivåregulering i ista/rheingold? Noen måte å behjelpe dette på? Forsvinner etter omstart av motor, og kommer etter endel km kjøring. Ingen feilkoder i rheingold.

De systemene har ikke noe med hverandre å gjøre. Så det kommer nok ikke av senking.

Har du sjekket dekktrykk?

Du kan nullstille rdc i idrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått Rheingold til å gå, men jeg får ikke kontakt med bilen det står i info fila at jeg skal bruke comport 9, men den funker ikke.

Bruker com 1 på INPA denne funker heller ikke på Rheingold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig rart at det ikke skulle virke.

Den pdfen har jeg aldri kikket på.

Når INPA fungerer så er det eneste jeg har gjort er å flytte rheingold til rett plass, så forandret vci konfig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...