Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Det var da veldig rart at det ikke skulle virke.

Den pdfen har jeg aldri kikket på.

Når INPA fungerer så er det eneste jeg har gjort er å flytte rheingold til rett plass, så forandret vci konfig.

Må innrømme at jeg har dårlig peiling på disse programmene.

vet ikke hva du du mener med å flytte rheingold til rett plass ( har lagt den i  C programfiler hvis det er det du mener)

Jeg har innstalert en annen INPA, Ediabas enn den du la ut i denne tråden og den funker som den skal, har ikke problem med den.

Skal være litt knot Otis for å få ting til  :geek:

Hva med disse Comportene skal jeg bruke Com 1 med latency 1 ?

Endret av Kruste
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De systemene har ikke noe med hverandre å gjøre. Så det kommer nok ikke av senking.

Har du sjekket dekktrykk?

Du kan nullstille rdc i idrive.

Flat Tyre Monitor lot seg ikke nullstille grunnet feilmelding på modulen. Koblet opp rheingold på nytt, og fant at DSC modulen hadde feil. Dette fordi senkeprosedyren jeg hadde gjort tydligvis ikke var gjort riktig og bilen hadde gått i transportmodus på bakakslingen. Da oppfylles ikke kravene for at dekktrykkskontrollen skal fungere via ABS-sensorene på bakakslingen, og feilmelding utløses som Error i idrive på FTM, og som feilkode på DSC i rheingold. Planen som rheingold satte opp startet kompressoren til bakaksel, og satte den til standard høyde. Feilminnet slettet. Nå fungerer alt fint igjen.

Så da er sammenheng mellom feil på dekktrykkskontroll og tukling med software-senking av bakaksel på E61. Verdt å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...