Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orginal eller uorginal sensor du monterte da?

Veit ikke, delphi trur jeg den het :) kunne velge mellom to, bestilte den dyreste som stod som orginal/oem, ikke erstatning eller hva det nå var på den andre :P

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 4

Skrevet

Er mange som har byttet sensor men problemet vedvarer. Da det er blitt brukt uorginal sensor.

Så det er vist anbefalt og kjøpe orginal.. :) Men det kan jo selvsagt være andre ting som er problemet også.

Skrevet

Noen som kan fortelle hva kode 68, og 2D betyr i DDE?

Prøver igjen. DDE (Motorstyring) ligger inne med feilkode 68, og 2D.  Har googlet meg blå og grønn, uten å finne ut hva kodene betyr.

Skrevet

Har prøvd med tre forskjellige program. Inpa, Pa-soft. og Mekonomens universalscanner som jeg ikke husker navnet på. Alle er enige om kodene, men ingen forteller i klartekst hva de betyr.  :-(

Begynner rett og slett å bli frustrert. Bilen starter opp, og ruser opp til ca 2200 rpm. Deretter ligger den og jager litt deromkring. Soter noe alldeles forj....

Med automatgear betyr jo dette at den ikke er flyttbar. (Gearvelgeren er låst ved dette turtallet)

Skrevet

Dette er hva som kom opp med universalscanneren. Etter reset var det kun 68, og 2D som ble igjen.

68 Control-module faults

2D Electronic anti-theft vehicle disable

66 Control-module faults

36 Charge-air-pressure sensor

01 Delivery-controller control deviation.

Skrevet

heisann noen som vet hvilken sort scanner man kan bruke for å manipulere nivå reg på  bmw e39 ? :)

Det kan du gjøre med INPA. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...