stephan2506 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 jeg har en bmw e39 520i 98 modell, vet noen av dere åssen jeg kan få kontakt med diagnoseverktøyet mitt ? får opp linking error. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 jeg har en bmw e39 520i 98 modell, vet noen av dere åssen jeg kan få kontakt med diagnoseverktøyet mitt ? får opp linking error. Veldig greit og informere om hvilket verktøy du bruker. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Hvordan kan man kode høydejusteringen på en E39 stasjonsvogn? NCS/INPA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Kan gjøre det med INPA.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Jeg har en E61 som jeg skullet kodet vekk pæresjekken på div. Er det noen i møre og romsdal som gjør slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Har da kjøpt en sånn ADS kabel for og bruke på min e34 540i. Tengte programmet lå i kabelen jeg men må man laste ned dette på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Har da kjøpt en sånn ADS kabel for og bruke på min e34 540i. Tengte programmet lå i kabelen jeg men må man laste ned dette på nett? Se under nyttige linker i første post. Beivakongen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Er det noen som har en oversikt over hva som er hva på disse kodene slik han gjør på denne filmen for å kode med bmw dasch v 2.01? Han koder jo helt i skyene uten at han vet hva han gjør og bare prøver seg fram. Men det må jo finnes en oversikt på dette? Jeg trenger å vite coder for å fjærne pæresjekk på min e61 Se linken fra youtube http://www.youtube.com/watch?v=vwp4gCaC3tY&sns=em Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Har du sett under guider i første post? Der er en guide for akkuratt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Den har jeg sett og svart han flere ganger på. Mitt problem er at jeg får opp bare kodene og ikke tekst. Han på videoen har også bare tall og ikke tekst. Uten tekst så vet man jo ikke hva en koder på desverre. Kan jo ikke gjøre slik som han gjør å bare prøve seg frem. Det er jo hundrevis av kombinasjoner å forandre på :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Se under nyttige linker i første post. Nå er jo jeg ikke noe data geni akkurat:( Kommer til den russiske sida og laster ned på linken der men får ikke åpnet fila som blir lagret på maskina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Mener det er en .rar fil, du trenger winrar for og pakke ut. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Kan gjøre det med INPA.. Jeg fant 1-axle Air Suspension EHC, men får ikke gått inn på den nå siden jeg ikke har noen biler tilkoblet. Hvordan koder/justerer jeg ting i INPA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirso Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Jeg har en US importert X3 28i 2013 (F25) som jeg skulle utført corner delete på, samt installere europeisk navi og radio. Er det noen som kan ta på seg oppdraget? Holder til i Bergen. Send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapio Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Er det noen som har erfaring med koding av nyere 3-serie (F30)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå