santho96 Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Prøv linken her, med guide og programvare.. http://bmwcoders.com/forum/bmw-gt1-ops-opps-inpa-24/bmw-inpa-ediabas-installation-guide-software-328/ Tusen hjertlig takkk! Da har jeg fått lastet det ned, bare å lære seg å bruke det nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Funka bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Kjørte diagnose på 525ia 01 mod og fikk opp disse kodene.. Er det lambda som er gåen? Noen som har en liste med beskrivelser av alle feilkodene til bmw scanner 1.4? Bomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2014 Slettet du først, kjørte en tur og sjekket på nytt? Mulig mange av dem er gamle om du ikke gjorde det først.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Var mangle flere feilkoder, bilen har stått utn strøm en tid, så det var nok synderen til mange av de. Dette var de kodene som kom tilbake etter sletting. Er ikke mulig og kjøre en tur, da bilen ikke går skikkelig. Hoster og harker før den stopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Lite aktivitet her for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansErik Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 Var mangle flere feilkoder, bilen har stått utn strøm en tid, så det var nok synderen til mange av de. Dette var de kodene som kom tilbake etter sletting. Er ikke mulig og kjøre en tur, da bilen ikke går skikkelig. Hoster og harker før den stopper. Den feilkoden som ligger igjen, altså "Characteristic map cooling" er faktisk termostaten. På disse motorene har denne et elektrisk varmeelement så vidt jeg har skjønt slik at termostaten kan styres fra motorstyring. Hadde en slik feil på min E46 320i, men merket ingenting til feilen og kjørte med det i lengre tid uten problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 Synes det er rart at ikke bilen vil gå .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrit Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 Noen som har testa icarsoft? Har en e46, 2003, 320d - men vi har etpar Passater i familien også, så jeg tenkte å skaffe noe som går på flere biltyper Fant denne, men usikker på eventuelle begrensinger - vil jo gjerne kunne ex. slette feilkoder også.. i810 OBD II Scannerhttp://butikkbingen.no/produkt/bilutstyr/bildiagnose/i810-obd-ii-scanner Den var jo rimelig - og dermed ble jeg skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrit Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 Noen som har testa icarsoft? Har en e46, 2003, 320d - men vi har etpar Passater i familien også, så jeg tenkte å skaffe noe som går på flere biltyper Fant denne, men usikker på eventuelle begrensinger - vil jo gjerne kunne ex. slette feilkoder også.. i810 OBD II Scannerhttp://butikkbingen.no/produkt/bilutstyr/bildiagnose/i810-obd-ii-scanner Den var jo rimelig - og dermed ble jeg skeptisk Fant denne på icarsoft sine sider - Works on all 2004 and later OBDII compliant DIESEL European vehicles - og siden jeg har en 2003-modell, så spørs det Mulig jeg må gå for en i910 til bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrit Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Hei. Hva trenger jeg for å reprogrammere en gm5 på en E46, 2003. 320d? Gjerne en guide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Lurer på en ting ang gm5. Trenger man å reprogrammere når man har byttet releene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Hei. Hva trenger jeg for å reprogrammere en gm5 på en E46, 2003. 320d? Gjerne en guide Progman/sss eller ncs for eksempel.Se i 1. Post, der er en guide, for ncs . :)Kanskje det går an med tool32, men det kan jeg ikke si sikkert.Lurer på en ting ang gm5. Trenger man å reprogrammere når man har byttet releene?Det skal ikke være nødvendig nei. :)Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrit Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Thanx.. Kjører på B-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Thanx.. Kjører på B-) Bare vær forskiktig. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå