Super1 Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Noen som kan lodde inn/bytte reler på gm5 for min bil betaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrit Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Hehe.. Jaaadaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Noen som vet hvorfor jeg får opp dette ? INPA - E36 - Airbag (men kommer opp uansett hva jeg skal lese ut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrit Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Noen som har testa INPA/Ediabas på Win 8 64-bit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Noen som vet hvorfor jeg får opp dette ? INPA - E36 - Airbag (men kommer opp uansett hva jeg skal lese ut) Har bilen din pinne 15 i kontakten, og bruker du rett type kabel? Noen som har testa INPA/Ediabas på Win 8 64-bit? Har ikke prøvd, men tviler på det virker. Flere av programmene fungerer ikke på 64 bit Win 7. Du kan selvsagt bruke en virituell pc på Win 8, det burde funke. Men kan kanskje være litt styr og sette opp, uten at jeg helt vet hvordan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrit Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 mm..har noen bærbare med win 7 også, men tror faktisk alle er 64-bit..hehe...jaja.. Tester med wmvare, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Er jo bare og installere Win 7 32 bit da.. Vis den ikke brukes til noe annet likavel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrit Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Er jo bare og installere Win 7 32 bit da.. Vis den ikke brukes til noe annet likavel. Jepp..Sikkert greit å ha en dedikert maskin til dette likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Ja det er nok en fordel. Har ikke mer en 3 selv.. Men bare en jeg bruker da. Men har 2 andre som har blitt pensjonert men som fortsatt funker og har programmene installert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Har bilen din pinne 15 i kontakten, og bruker du rett type kabel? Mener den har 15 pinen, og jeg har bestilt rett kabel sjekket før bestillingen. Men skal dobbelt sjekke i morgen!! Takk for tipset Alpejohn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrit Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Ja det er nok en fordel. Har ikke mer en 3 selv.. Men bare en jeg bruker da. Men har 2 andre som har blitt pensjonert men som fortsatt funker og har programmene installert. Holder det med bare denne på E46'n? 2003 mod, 320D: http://www.one-stop-electronics.com/shop/index.php?dispatch=products.view&product_id=17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Holder det med bare denne på E46'n? 2003 mod, 320D: http://www.one-stop-electronics.com/shop/index.php?dispatch=products.view&product_id=17 Du trenger ikke kjøpe denne for e46 03 mod, denne funker på den også, men den er i hovudsak ment for eldre biler. Og du må ha en gammel pc med com port. Den andre dem har som er usb funker bra, har den selv. Da funker den fra 98-2013 eller noe sånt. Så med mindre du skal bruke den på eldre biler og har com port så trenger du ikke denne. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrit Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Du trenger ikke kjøpe denne for e46 03 mod, denne funker på den også, men den er i hovudsak ment for eldre biler. Og du må ha en gammel pc med com port. Den andre dem har som er usb funker bra, har den selv. Da funker den fra 98-2013 eller noe sånt. Så med mindre du skal bruke den på eldre biler og har com port så trenger du ikke denne. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk aha..thanx.. da blir det vel denne..: http://www.one-stop-electronics.com/shop/index.php?dispatch=products.view&product_id=16 Min neste BMW blir neppe gamlere enn -03 likevel hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Da kan du nok trygt kjøpe den der. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk harrit reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fonebone27 Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Leter etter noen som kan programere litt for meg i Østfold. Åpne aux, og fikse litt på lysene. er det noen som kan hjelpe meg med dette, har send PM til dem på første side men ingen som kan eller har utstyr til dette, i Østfold. Er det noen verksted som kan anbefales i Østfold som kan programere slik og er flinke med BMW. ( ikke BMW verksted) ?? så nært Rakkestad som mulig (ligger mellom Askim og Sarpsborg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå