jonr Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 nei for fan,,,, fet var antivirusen!!!!!!!!!!!!!! selv om den var skrudd av var det vist ikke nok, avinstallerte og vips så funka api testen jaja bare 4 dager med 30 timer pr dag (litt overdrevet) med feilsøkning da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 nei for fan,,,, fet var antivirusen!!!!!!!!!!!!!! selv om den var skrudd av var det vist ikke nok, avinstallerte og vips så funka api testen jaja bare 4 dager med 30 timer pr dag (litt overdrevet) med feilsøkning da Hørest bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Noen som har peil på om man i DIS eventuelt hvordan i NCS expert man kan få til følgende 1. at grøftlysene går automatisk på i posisjon 1 på lysknappen. 2. at sport mode på m3 (sikkert andre som har det også) "always on" dvs ikke forandrer seg når man har valgt den skal stå på så står den på. 3. et klikk opp/ned på både fører og passasjer vindu. 4. autofold på speil når man låser bilen med fjernkontroll eventuelt om det går å få aktivert digitalt speedometer og batterispenning som er i den skjulte OBC menyen så den er aktiv konstant, altså uten å bruke den skjulte menyen. Tror det var det jeg kom på i første omgang:P takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 En annen ting jeg lurer på... Chip tuning er jo/vel oppgradering av DME? ser på bilder av folk som har oppgradert DME så står det "DME has 13 times left to upgrade" eller noe sånt.. mens ESS selger en enhet som kan ha inntil 10 chiper inne som du kan programmere frem å tilbake på bilen ettersom hvilke program som passer... er DME sw noe annet en tuning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Noen som har peil på om man i DIS eventuelt hvordan i NCS expert man kan få til følgende1. at grøftlysene går automatisk på i posisjon 1 på lysknappen. 2. at sport mode på m3 (sikkert andre som har det også) "always on" dvs ikke forandrer seg når man har valgt den skal stå på så står den på. 3. et klikk opp/ned på både fører og passasjer vindu. 4. autofold på speil når man låser bilen med fjernkontroll eventuelt om det går å få aktivert digitalt speedometer og batterispenning som er i den skjulte OBC menyen så den er aktiv konstant, altså uten å bruke den skjulte menyen. Tror det var det jeg kom på i første omgang:P takk Et klikk opp og ned er slikt du kan justere i progman, på CKM (car key memory), der står forskjellige brukerinstillinger. Men kommer an på bil og utstyr hva som kan velges. Jeg kan velge bort en klikk feks, på min e39, justere volum på pdc gong osv. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 [quote name="jonr" 4. autofold på speil når man låser bilen med fjernkontroll Du kan sjekke med BMW om det kan programmere med autofold på din bil' date=' men jeg tviler på det, ellers kan du kjøpe en modul fra car-solution.de http://www.car-solution.de/en/BMW-3-Ser ... s-E46.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 takk for tipset, men så desperat er jeg ikke de folder med å trykke på knappen i døra så, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Er det noen av de diagnoseprogrammene som kan kjøres i windows 7 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Er det noen av de diagnoseprogrammene som kan kjøres i windows 7 ? ja. Programmer bruker via Virtual Machine VMWare, så kan bruke på windows 7. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 For å forhindre mest krøll, så er det best å kjøre på det OS'et som er anbefalt. F.eks Progman/SSS trives best på XP. Jeg kjører det i vmware på min laptop med win7, og det er ikke noe stress. Jeg bruker da en yellow-head løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleA Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 noen i bergens området som vil tjene noen høvdinger på og slette feilkode og resette hjerner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Da var min bluetooth ODB2 kontakt ankommet, og testet i bilen. Kontakten er kjøpt på dealextreme: http://www.dealextreme.com/p/obdii-blue ... -12v-42825 kjøpte også Torque på android market. me den kan man visst lese av feilmeldinger (fant ingen på min bil) morrofaktorer er 0-60 mph, 0-100 km/t, 1/4 mile, 1/8 mile, sjekke hestekrefter, realtime turteller, fartsmåler, gasspådrag og temperaturmåler. Finnes det noen dataprogrammer som kan benyttter bluetooth overføring, som virker på win 7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Har fått programert endel med NCSexpert, for det mest vindu og alarm ting, men er jo endel andre modulere enn (AKMB-GM5) noen som har en oversikt over hva de forskjellige modulene er på e46(03 m3)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Er det noen her som kan hjelpe meg? Kjører før øyeblikket EasyDIS 44 på vmware med diaghead emulator og ediabas. Fungerer fint til feilsøking osv + koding av alt utenom ECU + EGS... Når den vil lese ut spenningen så får jeg bare; ##,##v Bruker Ediabas\INPA compatible interface w. ignition handling. OBD & ADS selectable... Får altså opp feil når den forsøker å "se" spenningen på batteriet... Noen som skjønner seg på hvordan man fikser dette? Mvh, J Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Er det noen her som kan hjelpe meg?Kjører før øyeblikket EasyDIS 44 på vmware med diaghead emulator og ediabas. Fungerer fint til feilsøking osv + koding av alt utenom ECU + EGS... Når den vil lese ut spenningen så får jeg bare; ##,##v Bruker Ediabas\INPA compatible interface w. ignition handling. OBD & ADS selectable... Får altså opp feil når den forsøker å "se" spenningen på batteriet... Noen som skjønner seg på hvordan man fikser dette? Mvh, J Denne interfacen har ikke innebygd utstyr for å måle spenning. Du kan lese spenningen på batterien ved å bruke den hemmelig OBC menu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå