Super1 Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Kan bmw scanner 1.4 kabelen brukes med bmw scanner 2.0 ? Hvis ja. Har noen software link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Noen som tar på seg å kode AUX kabel og kanskje el-seter i e60 i sunnmørsområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 (endret) Ligger det DIY for installasjon for inpa på windows 7? Fant denne http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=918608 men får ikke lastet ned fra den linken som er oppgitt i guiden. Noen som har inpa/ediabas driver link? Får ikke til å installere driver for kabelen Endret April 25, 2015 av Super1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Jeg får ikke til å installere inpa :/ Noen som kan hjelpe meg med få installert inpa i oslo akershus området? Kan gjerne betale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Hvilket program bruker dere når man deaktiverer egr i ecu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Da må du nok til med sterkere skyts. Du må vel da hente ut motorstyringsfila fra ECU og redigerer den i HEX, kanskje? Men det er vel beskyttet, så du må jo da verktøy for å låse den opp. Dette er en jobb for tunere og ikke noe man setter seg ned med kjapt og deaktiverer. Men om det er din egen bil det gjelder, så kan du bare blende vakumslangen til EGR eller blende hele EGR uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Er det så tungvint ja. Har allerede blenda egr, men tenkte at det kunne være greit å deaktivere egr i ecu også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Om den er blenda, så er det egentlig ingen grunn til å deaktivere den i software. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Ok. Forsto d egentlig på TRF at det var best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Joda, det stemmer utifra hva han har sagt tidligere, nesten. TRF har sagt tidligere at ventilen/stempel i EGR kan bli sugd opp av vakuum fra innsuget og dermed slippe forbi eksos. Men jeg vet ikke hvorfor man skulle deaktivere EGR helt på E39. Den trigger jo en feilkode, men ikke synlig for sjåføren. Men igjen, jeg er jo heller ikke en ekspert på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Men jeg får ikke opp feilkode, verken i inpa eller scanner 1.4.0 etter jeg plugga egr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Så da er vel heller ikke så nøye med å deaktivere egr I ecu heller. Er en M57 dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Ja, nei, jeg vet ikke hvorfor det skulle være nødvendig. Mulig TRF ikke fikk vite hvilken motor det var. Eller at han svar feil. Eller så kan det hende han vet noe som jeg ikke gjør. (og det er jo ikke usannsynlig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 (endret) Hei.Noen av dere som klarer å fjerne EWS 2 sperra fra hjernen?Dette gjelder en ombygd e36 fra 320 til 328. 1995 mod.Legger ved et bilde av hjernen. Gjelder den øverste på bilde. Endret April 27, 2015 av UFC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå