Otis Skrevet Mai 12, 2019 Share Skrevet Mai 12, 2019 ISTA er ganske så enkel å bruke. Det er mye grafikk og fine menyer. Men hva trenger du å få gjort? Nullstille LMM bare? Er det mulig da? Den leser jo bare av verdier. Den skal vel ikke huske noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimLoko Skrevet Mai 12, 2019 Share Skrevet Mai 12, 2019 Er det ett helvette å installere Ista når man er totalt grønnsak på data? Ja, skal nullstille verdiene i LMM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimLoko Skrevet Mai 12, 2019 Share Skrevet Mai 12, 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 12, 2019 Share Skrevet Mai 12, 2019 Det er nok ikke ett helvete, men for en som ikke kan det, tar det nok lenger tid enn en som kan det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimLoko Skrevet Mai 12, 2019 Share Skrevet Mai 12, 2019 Bestilte ISTA fra eBay nå. Kan man bruke den kabelen som fulgte med Inpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Ja, det kan man. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimLoko Skrevet Mai 15, 2019 Share Skrevet Mai 15, 2019 På 13.5.2019 den 15.01, Otis skrev: Ja, det kan man. Håper du vil hjelpe meg litt til? Driver nå å installerer ISTA-D og er nesten i mål..fikk litt trøbbel nå på slutten. Konfigurasjonen var ikke gyldig. Når jeg klikker ISTAGUI.exe.config så står det at filen kan ikke åpnes i arkivet. Ser i guiden at If u use Winrar, unblock archives before unpack them. Kan det være en liten settings som må til her? Bruker 7zip til å pakke ut filene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimLoko Skrevet Mai 15, 2019 Share Skrevet Mai 15, 2019 Sjekket alt dette bortsett fra Clean the host file som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uglefossen Skrevet Mai 15, 2019 Share Skrevet Mai 15, 2019 host fil ligger i C:\Windows\System32\drivers\etc Kan åpnes/redigeres med notisblokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 15, 2019 Share Skrevet Mai 15, 2019 Du skal starte istagui.exe og ikke rører istagui.exe.config! Har du installert VCredist og alle .net oppdateringer, kjørt programmet som administrator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimLoko Skrevet Mai 15, 2019 Share Skrevet Mai 15, 2019 Finner kun istagui.exe.config ikke istagui.exe Har installert VCredist og net samt kjørt programmet som admin. Er ett eller annet jeg har glemt..Er jo passe grønnsak på slikt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimLoko Skrevet Mai 15, 2019 Share Skrevet Mai 15, 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimLoko Skrevet Mai 15, 2019 Share Skrevet Mai 15, 2019 Har surra fælt her, håper bare jeg ikke har ødelagt noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 15, 2019 Share Skrevet Mai 15, 2019 Den heter ikke ISTAgui.exe, men ISTAgui, den som ser ut som en BMW logo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimLoko Skrevet Mai 15, 2019 Share Skrevet Mai 15, 2019 Prøvde å høyreklikke på BMW logoen og kjør som administrator. Kommer bare opp dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå