bmwsel Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Kan inpa brukes for diagnose på e61 LCI 2008 mod? Eventuelt hvilke kabler fungerer? Kan man bruke samme kabel som på e87 2005 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BredeB Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 noen som har no erfaring med denne? http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-3-Ser ... 6935862601 Og åssen fungerer den? er det bare og instalere cd'en og plugge inn i pc'n? Og hva er det man får på pc'n? Kommer det f.eks feilmelding på kamsensor osv? Og hva kan man gjøre med den? Står lista opp noen modeller under der, men står ikke E36 der, men står jo E36 i tittelen? Så får man da brukt den på E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 noen som har no erfaring med denne? http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-3-Ser ... 6935862601Og åssen fungerer den? er det bare og instalere cd'en og plugge inn i pc'n? Og hva er det man får på pc'n? Kommer det f.eks feilmelding på kamsensor osv? Og hva kan man gjøre med den? Står lista opp noen modeller under der, men står ikke E36 der, men står jo E36 i tittelen? Så får man da brukt den på E36? Ville sendt en melding til selgeren åa spurt, isteden for at vi skal sitte åa gjette, som ikke har noen forutsetninger for åa svare påa om det er en skrivefeil eller ikke. Ellers er det vel listet opp mange interfacer som funker tidligere itråden hvis du hadde lest den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Det er ikke noe og gjette på, les første post så står det i klar tekst der. Der står det også hvilken kabel du kan bruke, og hva som er verdt å satse på. Den du linket til er ikke verd kobberen i ledningene en gang. Kan knapt gjøre noe som helst. Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Noen av dere som har byttet ecuer som vet om man kan ta en ecu fra en RD bil (england) å omprogrammere den til LH ? tenker på GM5 for eks som styrer låser å speil, funker jo dårlig om den tror passasjersiden på LH bilen fortsatt er førerdør, og speilene ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Noen av dere som har byttet ecuer som vet om man kan ta en ecu fra en RD bil (england) å omprogrammere den til LH ? tenker på GM5 for eks som styrer låser å speil, funker jo dårlig om den tror passasjersiden på LH bilen fortsatt er førerdør, og speilene ... Bare og sammenligne dele nr Er jo ikke umulig vil jeg tro, GM modulen jeg hadde som midlertidig løsning kom fra sedan, og da fikk jeg ikke opp bakluka, men fikk programmert den til touring og da virket den.. Om du finner en med samme delenr så er det nok bare software som er forskjellig, men jeg kan ikke garantere noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 hmm ok, denne er fra en engelsk m3 så burde være lik bortsett fra høyre / venstre problematikken, å fine likt delenr er så å si umulig tror jeg, sjekker på realoem å der står jo bare nye nr, og de fleste jeg har sjekket som kommer fra e46 kommer opp som e52 (z8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Alpejohn, endte opp med å kjøpe modulen fra den engelske bilen, men tror det skal gå bra uansett, men hvordan programerte du gm5modulen til å passe i bilen din? den må vel byttes VIN osv? kan du gjøre det med winkpt eller må man bruke DIS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Alpejohn, endte opp med å kjøpe modulen fra den engelske bilen, men tror det skal gå bra uansett, men hvordan programerte du gm5modulen til å passe i bilen din? den må vel byttes VIN osv? kan du gjøre det med winkpt eller må man bruke DIS? Jeg bytta gm3, og brugte Sss/progman for og kode byttet modul. kopierte inn orginal programmet fra bilen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Ok, får teste det da, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 ok, kjapt spm til dere diagnose guruer her diagnose apparat til min 96 modell E39, m52b20 billig men funksjonabelt, lese og slette feilkoder, programering er ikke SÅ viktig, men kjekk å ha. obd i motorrom har 20 uttak, men pinner i 9 av dem, pinne 15 er montert. gjerne med direkte link.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 ok, kjapt spm til dere diagnose guruer her diagnose apparat til min 96 modell E39, m52b20 billig men funksjonabelt, lese og slette feilkoder, programering er ikke SÅ viktig, men kjekk å ha. obd i motorrom har 20 uttak, men pinner i 9 av dem, pinne 15 er montert. gjerne med direkte link.. Har du pinne 15, så er der en link i første post til den du trenger. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 og den var sinnsyk dyr, den ene jeg fant på ebay.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 lever den inn til bavaria å se hvor lenge den prisen er dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå