Alpejohn Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Kommer jeg til å koke hjernen til bilen min med denne?http://www.ebay.com/itm/BMW-Inpa-Interf ... 231a7f82de Tror det skal gå bra, er samme kabel jeg har det der. Funker fint Kan selvsagt ikke gi noen garanti da Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Takker, da prøver jeg meg på den. Satser på at M73en overlever. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 vil denne passe på min e61 LCi (facelift) til å lese av feilmeldinger, sammen med en laptop me win 7? http://www.dealextreme.com/p/bmw-scanne ... -4-0-51768 har ikke behov for å programmere noe, bare lese av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Holdt litt på med PAsoft idag, skulle blant annet slette feilkoder på ABS. Men klarte ikke finne modulen under Units. Fikk opp feilkodene når jeg så på hele rapporten, men kom ikke inn på selve modulen for å slette feilkodene :SSkulle i tillegg kode til automatiske kjørelys og xenon, men klarte ikke finne meg frem til riktig modul jeg skulle kode dette i. Noen som kunne gitt meg en liten pekepinne? Lys er på LCM - Light check module, du dobbelklikker på lcm, og trykker reprogramming og light coding. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Får opp feilmelding: "Can't code in this index, yet!", når jeg trykker på light coding.. Merkelig feilmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Holdt litt på med PAsoft idag, skulle blant annet slette feilkoder på ABS. Men klarte ikke finne modulen under Units. Fikk opp feilkodene når jeg så på hele rapporten, men kom ikke inn på selve modulen for å slette feilkodene :SSkulle i tillegg kode til automatiske kjørelys og xenon, men klarte ikke finne meg frem til riktig modul jeg skulle kode dette i. Noen som kunne gitt meg en liten pekepinne? Lys er på LCM - Light check module, du dobbelklikker på lcm, og trykker reprogramming og light coding. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Får opp feilmelding: "Can't code in this index, yet!", når jeg trykker på light coding.. Merkelig feilmelding. Dette fikk jeg også på en 97 mod e39 Spørs om eldre ikke kan kodes på samme måte da? tror ikke det funka på fatterns 98 mod heller :/ Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Hm, da var noe bajs da. Får sjekke litt rundt og se om noen andre har en løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Hm, da var noe bajs da. Får sjekke litt rundt og se om noen andre har en løsning. Jeg forandret på LCM med Navcoder da, det funka på 98 vertfall. men ikke like mange valgmuligheter der som på 1.4.0 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Skal bytte ut min carsoft til nytt diagnose utstyr. er det noen som har noen formening om hva jeg bør velge? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Noen som har prøvd denne. Funker den til å finne feil koder på 98 E39 og 00 e46???? E39 har bare OBD1 mens e46 har OBD1 under panseret og OBD2 under rattet.... http://www.finnfeil.no/index.php?main_p ... ucts_id=22 Ingen som vet om dignose utstyr som funker med Windows 7. Da xp og 98, er veldig ut?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Kjøp heller PA Soft 1.4.0. Så kjøper du overgang fra 16 pin til 20 pin, da kan du bruke den både på OBD1 og OBD2. I tillegg fungerer den på 64 bit Win7 om du ordner litt med USB portene. Finner litt info om det i noen linker i tråden her. Mye bedre diagnoseutstyr enn Carsoft, som natt og dag. Kan gjøre enkel koding der i tillegg. Kjøper du fra Ebay slipper du unna med 300 inkl. frakt, istede for de 1000 + frakt som er ran for utdaterte Carsoft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 du Mikael-B, kunne ikke du lagt ut linkene fra ebay til det du snakket om nå, og info om det usb port greiene man må ordne på? med mine lesevansker er det ikke lett for meg å lese igjennom hele tråden for å finne svarene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 PA soft på Ebay http://www.ebay.com/itm/Brand-New-BMW-Scanner-1-4-0-programmer-X5-X3-Z3-E38-E39-E53-E83-E85-E36-E46-/120897892360?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c26137008 USB port modifikasjonene finner jeg ikke igjen nå, men kan leite seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Kjøp heller PA Soft 1.4.0. Så kjøper du overgang fra 16 pin til 20 pin, da kan du bruke den både på OBD1 og OBD2. I tillegg fungerer den på 64 bit Win7 om du ordner litt med USB portene. Finner litt info om det i noen linker i tråden her. Mye bedre diagnoseutstyr enn Carsoft, som natt og dag. Kan gjøre enkel koding der i tillegg. Kjøper du fra Ebay slipper du unna med 300 inkl. frakt, istede for de 1000 + frakt som er ran for utdaterte Carsoft. Søkte litt rundt på ebay og fant noen PS Soft 1.4.0. men ble usikker om jeg fant riktig. lyst å se om det var riktig utstyr jeg fant/ om det var den som funket på 64bit Win7 http://viewitem.eim.ebay.no/BMW-Diag--C ... 61477/item ps. kjempe fint om noen kunne legge en lik til hvordan jeg ordner litt på USB Porten. på fornådn. TAKK =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Bare for og skyte det inn i mellom linjene, så står det passe greit forklart hva man kan bruke osv i første post.. Der står det også hva man skal søke etter på ebay.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 kjapt spm, siden jeg har 96 modell e39, med pin 15 i motorrommet. vil dette da passe sammen slik at jeg får tilgang til alt? program: http://www.ebay.com/itm/Brand-New-BMW-S ... 1c26137008 overgang fre 20pin til obd: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-20-PIN-16 ... 2ebd3ccd4d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå