Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

dette du ville frem til?

Other Models: Verified to work on the Z3 and E36 models. Has less coding features if the car is older than 1998.

nå er ikke koding SÅ viktig for min egen del, det jeg er ute etter som er viktig, er å få tatt diagnose og feilsøke hvor det er problemer, samt slette feilkoder og slette feilkodene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette du ville frem til?

Other Models: Verified to work on the Z3 and E36 models. Has less coding features if the car is older than 1998.

nå er ikke koding SÅ viktig for min egen del, det jeg er ute etter som er viktig, er å få tatt diagnose og feilsøke hvor det er problemer, samt slette feilkoder og slette feilkodene :)

Var det jeg tenkte på ja, men jeg aner ikke om det vil funke i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og, eg prøver.

har hvertfall kjøpt denne, kostet HELE 56 kr ink frakt :P

http://www.ebay.co.uk/itm/120880064846? ... 1497.l2649

så tenker eg at eg kjøper programmet jeg linket til.. bmw scanner 1.4.

men, ser på bildene av programmet, så ser det tungvint ut å bruke. kansje det bare er jeg som blir forvirret av bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og, eg prøver.

har hvertfall kjøpt denne, kostet HELE 56 kr ink frakt :P

http://www.ebay.co.uk/itm/120880064846? ... 1497.l2649

så tenker eg at eg kjøper programmet jeg linket til.. bmw scanner 1.4.

men, ser på bildene av programmet, så ser det tungvint ut å bruke. kansje det bare er jeg som blir forvirret av bildene?

Det er veldig enkelt!

Et tastetrykk å den scanner alle moduler. Dobbelklikker du der det står 1 error så får du opp alle feil. Et tastetrykk for og slette alle feil i alle moduler. :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest igjennom tråden, og trodde bmw scanner 1.4.0 var det jeg kunne bruke på min E61 LCI 05/2007. men så ser jeg at det kanskje ikke virker men at jeg trenger 2.0.1. kan noen bekrefte dette før jeg bestiller.?

Din bil er 2007. BMW 2.0.1 er kun til 2006.

BMW Scanner E6x V2.0.1 is intended to work with BMW 1, 3, 5, 6 and 7 series in "new" chassis for 1996-2006 cars. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...