Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Var inne på DIS v/57. Da jeg ikke fikk forbindelse prøvde jeg å ta bilde (Fn+PrtSc) av skjermen for å spørre om hjelp. Da ble skjermen sort med spørsmål om Login passord. Ingenting virket for å komme videre, så måtte tvinge maskinen av med av/på knappen. Når VMware skulle avsluttes fikk jeg tre valg. Her trykket jeg feil og avsluttet med det som var default, å lagre. Så når jeg prøver å starte DIS i VMware kommer den sorte skjermen med spørsmål om Login passord.

Er det noen måter å resette feilen slik at DIS starter normalt?

ojo

Du sletter DIS image og kopier om igjen til harddisk på nytt.

Ikke helt sikker på hva DIS image er. Er det en fil i DIS mappen(se bilde), eller hele mappen?

[ Bilde ]

*.vmdk er image for vmware

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loddet sammen pin 1 og 2 + pin 7 og 8 i BMW Scanner boksen. Nå virker det flott på både -95 og -97 e38ene med pin 15, og -00 e39n uten pin 15.

Får tilgang til færrest moduler på den eldste og flere og flere jo nyere bilene er.

Har fått kodet om noe småtteri også.

Er det riktig at en ikke skal få kontakt med en eneste modul på e38 og e39 med rund 20 pins kontakt og BMW Scanner 1.4.0?

e38n har pin 15 men så ikke ut for at e39n hadde det.

Jeg så i første post at en ikke ville få kontakt med alle modulene hvis pin 15 var der, men jeg får ikke kontakt med noen moduler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av dette utstyrey som kan kode inn nye nøkler til e39 2001?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

1. Get in and close the door.

2. Turn ignition to Run (position 2) then back off in less than than 5 seconds.

3. Within 30 seconds of 2. hold down unlock button on the remote while pressing lock button on the remote three times. Release all buttons. All doors should lock and unlock on their own 1 time.

4. Do the same thing with the other remote within 30 seconds of the previous remote.

5. After all remotes have been done, turn the ignition on & off again to finalize the process. When turning the ignition on & off it's not necessary to start the engine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...