Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

trenger og koble ut check control på ryggelys, er dette noe som lar seg gjøre på noe vis på en 96 mod e38? hva trenger jeg, eventuelt er det noen som kan gjøre dette i Kristiansand eller Oslo område? skal oppover til oslo om ca 2 uker, så det hadde vært knall og fått fiksa det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dette kan gjøres, selv med bmw scanner ;)

skal til kristiansand i sommer, så... :P

er lenge og vente, kjøpte meg akkurat 30w led ryggelys, men disse står jo og blinker med check control, så måtte ta de ut. kan godt betale om noen kan fikse det for meg

fjerne check control på ryggelys, nær og grøftelys. og om mulig bytte til engelsk språk.

kjøpte meg bmw scanner selv, men denne fikk jeg aldri til og funke, fikk bare en feilmelding, så misterner at det var noe galt med kabelen min. gikk også ganske lang tid fra jeg fikk det til jeg testa det, så kunne ikke sende klage lenger heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei glunter! har som nevnt til slutt fått inpa til å funke mer eller mindre på min e36 :) sånn delvis, får tatt feilkode på motor å airbag.. men får ikke til å scanne en e46:s det ligger ikke dær, men selv mye nyere bmwer liggeer dær, er det noe spess med e46? hvordan få til litt koding :D?

Koding gjør du ikke med inpa... bruk ncs eller winkfp.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Fant endelig tid til å se litt på hvorfor jeg har andre valg i INPA.

Når jeg starter programmet får jeg denne feilmld.

s67gf1fjth8f2gtpod3x.jpg

Her er verdiene jeg ser i Analog values 1

f6gg8enp8jucf22carqj.jpg

Her er valgene jeg har på bunnlinjen i "Reaf status"

o5o36qz2pbvsnbn6edmd.jpg

Er det noen som har en forklaring på hvorfor det er forskjell på disse programmene.

ojo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet fram bmw scannern min igjen, skal få instalert alt sammen igjen på en ny lapptop og se om jeg får dette til og funke da, er det noen som vet om det går og bytte til engelsk språk med dette i en e38?

Det skal gå :)

Inn på IKE.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet fram bmw scannern min igjen, skal få instalert alt sammen igjen på en ny lapptop og se om jeg får dette til og funke da, er det noen som vet om det går og bytte til engelsk språk med dette i en e38?

jess, det skal gå helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...