Spiff Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 trenger og koble ut check control på ryggelys, er dette noe som lar seg gjøre på noe vis på en 96 mod e38? hva trenger jeg, eventuelt er det noen som kan gjøre dette i Kristiansand eller Oslo område? skal oppover til oslo om ca 2 uker, så det hadde vært knall og fått fiksa det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 ingen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Skulle ikke være noe problem å få det til. Du må ha en kabel, pluss NCS Expert-programvaren, litt is i magen og så er du i gang. Anbefaler å søke på www.bmwcoding.com, så finner du nok svaret på hvordan du gjør akkurat den prosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 ja dette kan gjøres, selv med bmw scanner skal til kristiansand i sommer, så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 ja dette kan gjøres, selv med bmw scanner skal til kristiansand i sommer, så... er lenge og vente, kjøpte meg akkurat 30w led ryggelys, men disse står jo og blinker med check control, så måtte ta de ut. kan godt betale om noen kan fikse det for meg fjerne check control på ryggelys, nær og grøftelys. og om mulig bytte til engelsk språk. kjøpte meg bmw scanner selv, men denne fikk jeg aldri til og funke, fikk bare en feilmelding, så misterner at det var noe galt med kabelen min. gikk også ganske lang tid fra jeg fikk det til jeg testa det, så kunne ikke sende klage lenger heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 hei glunter! har som nevnt til slutt fått inpa til å funke mer eller mindre på min e36 sånn delvis, får tatt feilkode på motor å airbag.. men får ikke til å scanne en e46:s det ligger ikke dær, men selv mye nyere bmwer liggeer dær, er det noe spess med e46? hvordan få til litt koding ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 hei glunter! har som nevnt til slutt fått inpa til å funke mer eller mindre på min e36 sånn delvis, får tatt feilkode på motor å airbag.. men får ikke til å scanne en e46:s det ligger ikke dær, men selv mye nyere bmwer liggeer dær, er det noe spess med e46? hvordan få til litt koding ? Koding gjør du ikke med inpa... bruk ncs eller winkfp. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 hvorfor finner jeg ikke e46 i inpa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfan Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Hei Fant endelig tid til å se litt på hvorfor jeg har andre valg i INPA. Når jeg starter programmet får jeg denne feilmld. Her er verdiene jeg ser i Analog values 1 Her er valgene jeg har på bunnlinjen i "Reaf status" Er det noen som har en forklaring på hvorfor det er forskjell på disse programmene. ojo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Muligens motorstyringne ikke støtter disse funksjonene? Selv om det ville vært veldig merkelig :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 har funnet fram bmw scannern min igjen, skal få instalert alt sammen igjen på en ny lapptop og se om jeg får dette til og funke da, er det noen som vet om det går og bytte til engelsk språk med dette i en e38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 har funnet fram bmw scannern min igjen, skal få instalert alt sammen igjen på en ny lapptop og se om jeg får dette til og funke da, er det noen som vet om det går og bytte til engelsk språk med dette i en e38? Det skal gå Inn på IKE. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 ingen som har noen tips? Det går, men den vil fortsatt sende strøm. Så den vil blinke litt. Mulig det går ved og deaktivere flere ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Om du har deaktivert pæresjekken og det blinker enda, så har du nok ikke deaktivert pæresjekken Man må deaktivere kald og varm sjekk Har aldri opplevd blinking etter deaktivering selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 har funnet fram bmw scannern min igjen, skal få instalert alt sammen igjen på en ny lapptop og se om jeg får dette til og funke da, er det noen som vet om det går og bytte til engelsk språk med dette i en e38? jess, det skal gå helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå