Alpejohn Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Jo, men du må ha den dyreste versjonen. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 jeg får bare spørre, vurderer og kjøpe det her http://www.ebay.com/itm/New-Scanner-1-4 ... 46&vxp=mtr Men skulle hatt 20 pin kontakten, så vil bruke denne http://www.ebay.com/itm/BMW-20-PIN-TO-1 ... 33797b72bc Vil jeg nå kunne diagnostisere det aller meste av bmw`er som E34-E39-E46 som er de viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Jeg får ikke opp kjølevannstemperaturen når jeg har koplet meg til min E91. Jeg får derimot feilmelding på EGR termostaten. Noen som vet om denne inneholder temperaturmåleren til kjølevannet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 jeg får bare spørre, vurderer og kjøpe det herhttp://www.ebay.com/itm/New-Scanner-1-4 ... 46&vxp=mtr Men skulle hatt 20 pin kontakten, så vil bruke denne http://www.ebay.com/itm/BMW-20-PIN-TO-1 ... 33797b72bc Vil jeg nå kunne diagnostisere det aller meste av bmw`er som E34-E39-E46 som er de viktigste Den funker naturlig nok på bilene som står listet i overskriften; "fit for BMW E38 E39 E46 E53 E83 E85" Når det gjelder 20pin overgang så funker den sikkert, men har opplevd at den jeg hadde ikke funka, så måtte lodde om noen ledninger. Men er jo bare og prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eskildb Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Hei! Har kjøpt meg en BMW scanner 1.4.0, men får den ikke til å virke..Har installert drivere og slikt, men når jeg kobler til bilen og skrur på tenninga, kommer det opp "Hardware is not ready". Har et grønt og et gult lys på scanneren når den er tilkoblet. Bilen er en 2002 E46 320 DAT. Noen ideer hva som er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 hva operativ system bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Hei!Har kjøpt meg en BMW scanner 1.4.0, men får den ikke til å virke..Har installert drivere og slikt, men når jeg kobler til bilen og skrur på tenninga, kommer det opp "Hardware is not ready". Har et grønt og et gult lys på scanneren når den er tilkoblet. Bilen er en 2002 E46 320 DAT. Noen ideer hva som er galt? Har du sjekket at com port stemmer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 var hvertfall plug & play på xp maskinen min. går jo rett i usb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Ja var det med meg også, men jeg sjekker altid com porten uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eskildb Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Vista her..kanskje jeg må snurre igang den gamle laptopen med XP? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 der er feilen. programmet er beregnet på xp mulig man får vista drivere og, men har ikke sett etter dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborg Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 På min pc har jeg Vista og det fungerer helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dingy Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 *warning* skikkelig amatør spørsmål følger: Hvordan sjekker man at motorlampen fungerer? Skal ikke denne lyse når man slår på tenningen? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg kjørte en OBDII scan på bilen, og fikk opp 2 feilmeldinger, en var på kam-sensor (så den er bestilt) og en var O2 sensor (denne avventer jeg til kam sensor er fikset). *men* , motorlampen lyser ikke, har aldri lyst, og lyser ikke når jeg skrur på tenninga... så jeg begynner å lure på om den fungerer...? alt annen i instrument panelet ser ut til å fungere fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborg Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Følg instruksene på linken her: http://www.meeknet.co.uk/E38/OBC_Unlock.htm og utfør test nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dingy Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå