Bjornhbjelland Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 jeg betalte 250kr for min flett nye bmw scanner 1.4.0 og 20pin overgang bare å søke bmw scanner 1.4.0 på ebay.com, velg lavest pris + frakt Hei! Det hørtes jo veldig kurant ut! Eg har jo ein 1999 528, og har vell funne ut eg har 20pins på den. Fant denne: http://www.ebay.com/itm/281080426724 og tenkte å kjøpe denne: http://www.ebay.com/itm/251238562075 Det går helt fint? Mvh Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 den første: ja nr 2: hvorfor? kjøp en slik istedet http://www.ebay.com/itm/20-Pin-To-OBD2- ... 2ebc1842e5 da har du samme oppsettet som jeg har og det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 den første: janr 2: hvorfor? kjøp en slik istedet http://www.ebay.com/itm/20-Pin-To-OBD2- ... 2ebc1842e5 da har du samme oppsettet som jeg har og det funker Hvorfor på nr.2: trodde det var overgangen eg trengte på nr.1! Tusen takk for hjelpa! Bestiller med engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 tja, nr 2 du linket er jo eget program igjen. står mer om inpa på første side. kjøper du din nr 1 og den jeg la ut, så klarer du deg helt greit på din bil jeg er hvertfall meget fornøyd med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Ja, kjøpte den første linken og den du la ut. Veldig bra å høra! Er mulig du får ein PM og to! Er det lett å få til US lys forresten? Lest litt om det og sitt litt på programmet på nett men aldri helt fått bekrefta eller avkrefta det ene eller andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Er veldig enkelt med BMW scanner Inn på LCM, Reprogramming, Light coding, og huk av for Side light as park light Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Er veldig enkelt med BMW scanner Inn på LCM, Reprogramming, Light coding, og huk av for Side light as park light Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Men det er ikke sikkert du får gjort det, det virker som det varierer veldig med årsmodell osv. På 97 modeller har jeg ikke kommet inn på denne menyen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 på christerM sin e39 kom vi inn på menyen, fikk huket av, men fikk ikke park lys i blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Hvilken modell var det da? På de med LCM2 (tidlig e39) virker ikke som de er støttet av programmet.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 husker ikke årsmodell, men bilen er dobbel vanos muligens 99modell på min sein 96 e39 kommer eg ikke inn på alt i lcm, heller ikke i min sein 97 e38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Nei, akkurat.. Synd det der.. Men går sikkert and å få til med NCS da, men da blir det fort mer avansert igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 har vært innpå tanken å prøve nytt utstyr, men er veldig usikker må funke til win xp 64bit og helst usb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Men det er ikke sikkert du får gjort det, det virker som det varierer veldig med årsmodell osv. På 97 modeller har jeg ikke kommet inn på denne menyen.. Såpass ja. Dette er en januar 1999 528ia dobbel vanos. Så håper det går. Men BMW scanner funke kun med XP? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Du får gi en tilbakemelding om det funker eller ikke Mener det skal funke på Win7 også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå