Tzunami Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 10, perfekt, ka meir kan gjøres på den bilen egentlig? haha Lov å spørre ka det blå inni lykta er? Takktakk Hva mer, ja det vil tiden vise det blå er faktisk bare "xenon-white-pærer, er ikke veldig pent, så har tatt de bort nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Må nesten bli en 10er på 520dd. Meget pen 5'er! Front og bakfanger skal lakkes, pluss at den skal få seg E3 spoiler bak og splitter foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 det bilde av 520dd me frost på må vel vær en bra 9`er. men gjir en 10 til jakobm5 er rå den bilen heilt svart med dei feite hjula.. men va uenig med meg sjøl.. ble litt skal/skal ikke.. 520dd ufattele bra så syns eg den bilen din er steike hissig i fronten.... tuzami elle kos du skriver det er jo og en perle ... men jaggu mye farger i lyktene dine. den rød M3 er og bare rå.. så er vel ingen biler så er verre en noen er bare hvem så har funne rette plass/motiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 larsinnj: hannes e30 får en vell fortjent 9 av meg likte fargen veldig godt og så til min er en 95mod e34 520iaT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 tuzami elle kos du skriver det er jo og en perle ... men jaggu mye farger i lyktene dine Takktakk! Tzunami ja ja er som sagt "xenon-look"-pærer, men har fjernet de nå, man så den fargen akkurat i den høyden, så var ikke lett å se det, men har forandret på fronten i ettertid, så den er som på det mørke bildet nest øverst i posten min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 må gi jakobm5 en tier her jeg altså. makan til strøken bil. og helt riktig look. den er like pen live som på bildene og gir en nier til 520dd. meget pen e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Vil gje nicklasFS ein 6'er. meir senk og fått vekk chromlistene hadde den scora høgre Nokon bilder av min: Og eit lite av bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Prøv å hold dere til reglene, er liksom ikke en slags diskusjons tråd. Men mulig ikke alle leser første siden dog, så dere er vell unnskyldt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 kanskje litt og skyte seg selv i foten og legge ut bilde her, men vil høre hva folk syntes si hva dere vil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 8,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 har lagt inn nytt bilde på neste side. da det er tydeligvis ikke alle så forstår reglene her i denne tråden tomaz får en 9er av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 ikkje så lenge itte ny lakking va ikkje komt på emblem på pansere her er på plass nytt orginalt nå har koffet list og men venter til varmere tider før den monteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Fin front. Noe mer av bilen ser jeg ikke... Ikke så lett å gi en karakter da, egentlig. Ser ut som en pen bil, så du får en sjuer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 ikkje så mye mer å se med trøtte vinter hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå