Gå til innhold

SS Performance gjør det igjen, 1-serie med E92 M3 motor

Martin-D
 Share

Anbefalte innlegg

En alt for dyr pris for en e87 med m motor...Den er ikke verdt så mye..Den er minst 250000 kr for dyr.

Dette er en 2005 mod e87,med null utstyr.Er ikke engang el vindu bak..Unikt gjort,enig der.Men syns ikke den var noe spz kul eller noe å hoppe høyt i taket for..Vanlig standard svart farge.Replica bbs er det også,kunne iallefall ha kostet på den orginale bbs til en pris av 749.000 kr..Nok engang dette er unikt,men er ikke verdt prisen.Hadde heller kjøpt meg en e46 m3 til prisen der,eller en m5 e39..Man kan få to m3 e46 til prisen der.

Veit ikke om folk er enig med meg,men det driter jeg i ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den der var skikklig fet, godt gjort å trykke en V8er ned i en 1-serie! Men som noen sier så er det rart at de ikke brukte coupeen synes jeg! Synes også ineriøret var litt billig, selv med BMW Performance detaljer så trekker det ned med sveivevinduer bak, "316" dørpaneler og mangel på Idrive skjerm med navi!

Men for all, denne er jo sykt rå og jeg er sikker på at denne om ikke den eneste i allfall en av få i verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er tøft, selvom det er sveive vinduer bak. Skulle vært mere utstyr though.

Ser bare for meg at de i baksetet sveiver ned ruta når de parkerer ved siden av noen i et lyskryss, og spør om de skal kappe. Så flyr 1-serien avgårde fra den andre bilen, mens de febrilsk sveiver opp ruta bak. Haha, ser det så for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må huske at det må betales avgifter på denne ombyggingen. Så jo nyere, jo dyrere. Dvs at coupe og 2 dørs som kom senere blir mye dyrere, ikke bare i innkjøp men også avgiftmessig. Det er nok derfor vi ser en 4 dørs versjon... Superkul etter min mening :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ulv i fåreklær-utseendet som femdørs gir. Synes de kunne droppet performancestripene. Synes også at det er kult at de kun har to enderør. Men det er synd at det ikke er mer utstyr.

Dette ligner fælt på drømmeprosjektet mitt, som er en diskret E87 med V10. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir avgiftene på en 2005modell 1serie med over 400hk?

Det er ikke ubetydelig! De har sikkert MANGE timer med ombygging, dokumentasjon, TUV, Godkjenning i Norge + Donor, 1serie, performance deler,++

De driver en butikk, og ikke en veldedighetsorganisasjon, så prisen er nok ikke langt unna hva som kan kreves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var rå! Forstår ikke hvorfor noen her klager på mangel på utstyr. Det beste ekstrautstyret i en sånn morobil er vektbesparelsen mangel på utstyr gir :)

Vi er da vitterlig utstyrt med egne motorer for vindusheving/senking :lol:

Edit: Replicafelgene hadde jeg hivd åt skogen, tar 18" lettvektsfelger any day :)alleggerita_race_gold.jpg

OZ Alleggerita er nice! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg enten ville hatt den full av utstyr eller helt ribbet racelook, ikke midt i mellom. Men hadde jeg hatt råd til å kjøpe den bilen, så hadde jeg sikkert kost meg fælt uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...