bmw cab Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 En alt for dyr pris for en e87 med m motor...Den er ikke verdt så mye..Den er minst 250000 kr for dyr. Dette er en 2005 mod e87,med null utstyr.Er ikke engang el vindu bak..Unikt gjort,enig der.Men syns ikke den var noe spz kul eller noe å hoppe høyt i taket for..Vanlig standard svart farge.Replica bbs er det også,kunne iallefall ha kostet på den orginale bbs til en pris av 749.000 kr..Nok engang dette er unikt,men er ikke verdt prisen.Hadde heller kjøpt meg en e46 m3 til prisen der,eller en m5 e39..Man kan få to m3 e46 til prisen der. Veit ikke om folk er enig med meg,men det driter jeg i hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Den der var skikklig fet, godt gjort å trykke en V8er ned i en 1-serie! Men som noen sier så er det rart at de ikke brukte coupeen synes jeg! Synes også ineriøret var litt billig, selv med BMW Performance detaljer så trekker det ned med sveivevinduer bak, "316" dørpaneler og mangel på Idrive skjerm med navi! Men for all, denne er jo sykt rå og jeg er sikker på at denne om ikke den eneste i allfall en av få i verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Syntes det er tøft, selvom det er sveive vinduer bak. Skulle vært mere utstyr though. Ser bare for meg at de i baksetet sveiver ned ruta når de parkerer ved siden av noen i et lyskryss, og spør om de skal kappe. Så flyr 1-serien avgårde fra den andre bilen, mens de febrilsk sveiver opp ruta bak. Haha, ser det så for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Dere må huske at det må betales avgifter på denne ombyggingen. Så jo nyere, jo dyrere. Dvs at coupe og 2 dørs som kom senere blir mye dyrere, ikke bare i innkjøp men også avgiftmessig. Det er nok derfor vi ser en 4 dørs versjon... Superkul etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Denne bilen er grom, artig liten sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Jeg liker ulv i fåreklær-utseendet som femdørs gir. Synes de kunne droppet performancestripene. Synes også at det er kult at de kun har to enderør. Men det er synd at det ikke er mer utstyr. Dette ligner fælt på drømmeprosjektet mitt, som er en diskret E87 med V10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Men fortsatt langt overpriset for en e87 med null utstyr... Kjerringa mi hadde drept meg om jeg hadde kommet hjem med den der.Hu hadde stryket med selv etter å ha hørt prisen,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Hva blir avgiftene på en 2005modell 1serie med over 400hk? Det er ikke ubetydelig! De har sikkert MANGE timer med ombygging, dokumentasjon, TUV, Godkjenning i Norge + Donor, 1serie, performance deler,++ De driver en butikk, og ikke en veldedighetsorganisasjon, så prisen er nok ikke langt unna hva som kan kreves. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 rått! til di som ikke er fornøyd med farge, anntall dører osv er det bare ringe ss og bestillen en slik du vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Denne var rå! Forstår ikke hvorfor noen her klager på mangel på utstyr. Det beste ekstrautstyret i en sånn morobil er vektbesparelsen mangel på utstyr gir Vi er da vitterlig utstyrt med egne motorer for vindusheving/senking Edit: Replicafelgene hadde jeg hivd åt skogen, tar 18" lettvektsfelger any day OZ Alleggerita er nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Tror jeg enten ville hatt den full av utstyr eller helt ribbet racelook, ikke midt i mellom. Men hadde jeg hatt råd til å kjøpe den bilen, så hadde jeg sikkert kost meg fælt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Detta var en RÅ bil. Mail sendt med 2 bytte forslag ! Håper han bytter i en e30 m3 og e46 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Damn! Syntes den var helt perfekt jeg! Dvs, egentlig tror kanskje at "vanlig" skinninteriør hadde vært kulere. Særlig alcantaraen i dørtrekkene såg litt kjip ut. Blir litt mer sleeper over en 5-dørs vs en coupe da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Jeg bare håper at denne dukker opp på treff i løpet av sommeren, jeg. Hadde vært ekstra morsomt å se (og høre) den på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Enig med at alcantara ser dårlig ut, syntes det er noe av det styggeste man får. Men det er min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå