Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kortere og stivere fjører, mindre vandring på støtdemperne og stivere foringer, lavere

ligger bedre på veien en vanlig understell, lagd for mer fart en terreng.

såvidt jeg har fått med meg:) correct me if im wrong

Skrevet

Foringene er de samme. Stivere og kortere fjærer, stivere stabilisatorstag og fastere dempere. Thats it.

Skrevet

hadde m-understell på e39n. helt fantastisk understell! :D er litt forskjell på casterstagene på e39 med sportunderstell fant jeg ut. 1mm tykkere i innfestningen til traversen.

Skrevet

Gamlingen har dette, har det selv på min egen E39, men demperene er utslitt, men skal byttes til sommeren! :D Utrolig rått og kjøre med, helt hærlig! :D Gleder meg som en unge til og få helt nytt! Med nye fjærer og polyforinger på stabstaga :mrgreen:

Skrevet
er litt forskjell på casterstagene på e39 med sportunderstell fant jeg ut. 1mm tykkere i innfestningen til traversen.

Unnskyld at jeg sier det men det er bare tøv.

Skrevet

Så det at min 318i Cab E30 har skiver bak er fordi det er cab (og dermed tyngere), ikke fordi den har sportsunderstell? En Sedan eller 2-dørs har vel trommel bak om jeg husker rett.

Skrevet

Ja, du trenger ikke beklager. Det var jo i hovedsak GS sin feil.

Men unnskyldning er godtatt uansett :)

Jeg er storsinnet siden det er helg!

  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...