Elliott Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Ahaa, sa til Martin når jeg så den at dæven for en feit bil! Men så den ikke før du hadde halveis passert, så derfor jeg ikke hilsa tilbake Kjøpte du bilen fra fauske? hehe ikke så lett å se i mørke, jeg kjente bilen din igjen med en gang, jobber samme med joachim ja kjøpte bilen min av en som heter Øyvind, men har jo gjort vannvittig mye med bilen siden jeg kjøpte den så er ikke til å kjenne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Hehe nice Har den vært rød? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Hehe nice Har den vært rød? svart sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Det jeg har lært i hvertfall, pluss at jeg vet av erfaring at pulverlakk er hardt å matte ned, samt at den har dårlig finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Pulverlakk med klarlakk på toppen gjør susen! Lakkerte no felger i sort, og de ble veldig blanke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Hehe nice Har den vært rød? svart sedan Ahaa Pulverlakk med klarlakk på toppen gjør susen! Lakkerte no felger i sort, og de ble veldig blanke! Pulverlakken holder i allefall, er vel litt av greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Det beste er vell å lakkere med boks først, for å se om bilen kler det. Så kan du jo få lakken vekk med malingsfjerer og pulverlakkere. Kjedelig å ødelegge felgene hvis du ikke blir fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Jo, sant Men hadde vært kult med rosa plastidip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Det beste er vell å lakkere med boks først, for å se om bilen kler det. Så kan du jo få lakken vekk med malingsfjerer og pulverlakkere. Kjedelig å ødelegge felgene hvis du ikke blir fornøyd med det Nei, det beste er ikke å bruke en billig og dårlig løsning først. Photoshop ordner det. Mine er blåst og pulverlakkert hvite på Fauske og finishen var heelt grei. Men hvite felger ser jo mongo ut så jeg pussa over de med fint (1000) papir og lakkerte de. Helt klart måten å gjøre det på, men de tar jo 500 pr felg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Det beste er vell å lakkere med boks først, for å se om bilen kler det. Så kan du jo få lakken vekk med malingsfjerer og pulverlakkere. Kjedelig å ødelegge felgene hvis du ikke blir fornøyd med det Nei, det beste er ikke å bruke en billig og dårlig løsning først. Photoshop ordner det. Mine er blåst og pulverlakkert hvite på Fauske og finishen var heelt grei. Men hvite felger ser jo mongo ut så jeg pussa over de med fint (1000) papir og lakkerte de. Helt klart måten å gjøre det på, men de tar jo 500 pr felg.. Ja, men er det ikke bedre å se det skikkelig? Han ser jo flere bilder av e38'er som har blåe felger. Kjekkere å kan gå rundt bilen å se det skikkelig med øyet Synes du argumenterer stadig i det jeg sier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Tenkte akkurat jeg skulle åpne photoshop å teste med forskjellige farger, men bare har en gammel midlertidig photoshop............ Skulle egentlig bruke disse Breyton felgene bak, men var det feil innpress på ene siden, så måtte hente 16" igjen Jaja, ser ut som jeg har det driftestuket akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Synes du argumenterer stadig i det jeg sier... Mulig du syns det, og det du tenker på er at du malte bilen med benga som jeg frarådet. Hadde jeg rett? Ja det hadde jeg.. Hvis du syns råd fra noen som har 25 år mer erfaring enn deg er en fornærmelse når jeg prøver å hjelpe deg.. Ja.. La oss nå ikke ødelegge tråden her med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Synes du argumenterer stadig i det jeg sier... Mulig du syns det, og det du tenker på er at du malte bilen med benga som jeg frarådet. Hadde jeg rett? Ja det hadde jeg.. Hvis du syns råd fra noen som har 25 år mer erfaring enn deg er en fornærmelse når jeg prøver å hjelpe deg.. Ja.. La oss nå ikke ødelegge tråden her med det.. Nå har ikke jeg angret et sekund på at jeg sprøyta bilen med bengalakk. Og ser ikke grunn til det heller! Har vell snakket med flere som har erfaring, kanskje ikke 25 år, men folk som har gjort det på sine biler. Å nei, vi skal ikke ødelegge tråden med dette, så vi stopper her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Var så mye ISO-støy på dette bilde at det nesten var trist å redigere.. YOLO? Haha, sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 off nei dette blir helt feil synes nå jeg. får en sånn ratt look følelse. ville foliert felgene jeg om jeg skulle skifte farge iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå