Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Ahaa, sa til Martin når jeg så den at dæven for en feit bil! Men så den ikke før du hadde halveis passert, så derfor jeg ikke hilsa tilbake :P Kjøpte du bilen fra fauske?

hehe ikke så lett å se i mørke, jeg kjente bilen din igjen med en gang, jobber samme med joachim :) ja kjøpte bilen min av en som heter Øyvind, men har jo gjort vannvittig mye med bilen siden jeg kjøpte den så er ikke til å kjenne igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er vell å lakkere med boks først, for å se om bilen kler det. Så kan du jo få lakken vekk med malingsfjerer og pulverlakkere. Kjedelig å ødelegge felgene hvis du ikke blir fornøyd med det :)

Nei, det beste er ikke å bruke en billig og dårlig løsning først. Photoshop ordner det.

Mine er blåst og pulverlakkert hvite på Fauske og finishen var heelt grei. Men hvite felger ser jo mongo ut så jeg pussa over de med fint (1000) papir og lakkerte de.

Helt klart måten å gjøre det på, men de tar jo 500 pr felg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er vell å lakkere med boks først, for å se om bilen kler det. Så kan du jo få lakken vekk med malingsfjerer og pulverlakkere. Kjedelig å ødelegge felgene hvis du ikke blir fornøyd med det :)

Nei, det beste er ikke å bruke en billig og dårlig løsning først. Photoshop ordner det.

Mine er blåst og pulverlakkert hvite på Fauske og finishen var heelt grei. Men hvite felger ser jo mongo ut så jeg pussa over de med fint (1000) papir og lakkerte de.

Helt klart måten å gjøre det på, men de tar jo 500 pr felg..

Ja, men er det ikke bedre å se det skikkelig? Han ser jo flere bilder av e38'er som har blåe felger. Kjekkere å kan gå rundt bilen å se det skikkelig med øyet ;)

Synes du argumenterer stadig i det jeg sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte akkurat jeg skulle åpne photoshop å teste med forskjellige farger, men bare har en gammel midlertidig photoshop............

Skulle egentlig bruke disse Breyton felgene bak, men var det feil innpress på ene siden, så måtte hente 16" igjen #-o#-o

2a2w5ye5scmx519mn1ad.jpg

Jaja, ser ut som jeg har det driftestuket akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du syns det, og det du tenker på er at du malte bilen med benga som jeg frarådet.

Hadde jeg rett? Ja det hadde jeg.. Hvis du syns råd fra noen som har 25 år mer erfaring enn deg er en fornærmelse når jeg prøver å hjelpe deg.. Ja..

La oss nå ikke ødelegge tråden her med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du syns det, og det du tenker på er at du malte bilen med benga som jeg frarådet.

Hadde jeg rett? Ja det hadde jeg.. Hvis du syns råd fra noen som har 25 år mer erfaring enn deg er en fornærmelse når jeg prøver å hjelpe deg.. Ja..

La oss nå ikke ødelegge tråden her med det..

Nå har ikke jeg angret et sekund på at jeg sprøyta bilen med bengalakk. Og ser ikke grunn til det heller!

Har vell snakket med flere som har erfaring, kanskje ikke 25 år, men folk som har gjort det på sine biler. Å nei, vi skal ikke ødelegge tråden med dette, så vi stopper her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...