Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

15.Mai fikk jeg pakken med facelift nyrene, plusspoldeksel, dørklips og propper til motordekselet :)

1o7r6f.jpg

Synes det ble for mye chrome, så det ble en endring.

9uur90.jpg

Rillene satt fast i den ytre delen, noe som jeg ikke visste.

3520lk7.jpg

Men etter 10min var det fikset, og likte resultatet :)

21ctv09.jpg

En kompis av pappa som er flink på diagnosering og generelt alt det elektriske i biler, hadde skrevet ut flere ark med skjema om GM3 modulen uten at jeg hadde spurt om det, og da satte jeg strøm på en pin i modulen slik at bagasjeromsmotoren kjørte og bagasjerommet åpnet seg :)

Må punge ut for modulen nå i Juni, men dette var meget kjekt midlertidig i og med at jeg for første gang manglet et lys som i dette tilfellet var et bremselys, så da fikk jeg tatt ut litt fra bagasjerommet og byttet til sommerlyktene :)

Har vært veeldig heldig med været de siste dagene, så da ble det vask i går med Turtle Wax shampoo og en aldri så liten spontant photoshoot, skulle egentlig ikke ta bilder, men bilen stod på en bra spot når vi skulle i fotballbingen så jeg måtte utnytte sjansen :)

Hope you like it! :D

4lfvhk.jpg

dc699x.jpg

28c0kk5.jpg

amtzq1.jpg

b9j1q1.jpg

n6khg.jpg

alg0zt.jpg

Nå begynner bilen å nærme seg looken jeg var ute etter, har gått for en clean, bred og ikke-fullt-så-lav-look denne sommeren, da jeg ikke har lyst å ødelegge understellet med veiene her i Nord :P Men synes ikke det ble så ille, mangler enda dørhåndtak på passasjerdøren og modulen, etter det blir det fjerning av rust og bulker og polish, og da er bilen så og si strøken :)

Så man kan vel si at det går rette veien for bilen, selv om det alltid kommer til å være noe å styre med, men det er vel litt av sjarmen å være en over-middels interessert bileier :) Har jo vært på tanken med å selge bilen, men kommer ikke til å gjøre det før den er helt ferdig, da bruker jeg heller litt ekstra penger for å få den i mest mulig strøken stand enn å selge den når det fortsatt gjenstår nødvendig arbeid :) Men jo mer jeg fikser, jo mer motiverende er det å fortsette, og mer glad blir jeg i bilen, så det blir nok ikke salg for om en stund! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutta dem :P På grunn av at det hadde vært myye arbeid å lakkere dem i og med at rillene satt fast på den ytre delen og ikke den indre, hadde heller ikke blitt bra med mindre jeg hadde lagt en dags arbeid i maskering.

Legger forresten noen bilder til her :)

2n1e681.jpg

23ut09e.jpg

5wl5ee.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti, det der ble HELT RIKTIG! :applause:

Siden jeg er glad i chrome så synes jeg at de nyrene der passer perfekt, men er enig i at rillene ble for mye! Gule blinkers rundt om ble også en vinner, spesielt sammen med senk og felger..., det eneste jeg enda ikke er venn med er vindavviserne.

Men bilen din er fet nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti, det der ble HELT RIKTIG! :applause:

Siden jeg er glad i chrome så synes jeg at de nyrene der passer perfekt, men er enig i at rillene ble for mye! Gule blinkers rundt om ble også en vinner, spesielt sammen med senk og felger..., det eneste jeg enda ikke er venn med er vindavviserne.

Men bilen din er fet nå! :)

Tusen takk :D Ja, ble for mye chrome i og med at dette er en bil med shadowline, og synes også jeg måtte ha gule bak nå, siden dem ser litt sommer-aktig ut og at jeg har det foran og på sidene :) Tror kanskje vindavviserene passet noenlunde bedre på det helsorte vinterstuket enn det dem gjør nå, men vi får se, kanskje dem drar etterhvert :P

Nå gikk du i fra en halv-kul 7serie, til en som falt meg rett i hjertet, meget lekkert :)

Tusen takk :D

Veldig flott bil :D

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sant :) Jaa, men må valse om jeg skal justere ned noe nå siden hjula er så langt ute, mulig jeg gjør det en dag :P Men det er sinnsykt godt å ha en bruksbil man faktisk kan bruke, i forhold til hvordan den var i fjor, den var laav!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...