Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta ut min prof.navigasjon 16:9 skjerm fra dashbordet for å koble en aux-in kabel.Har noen gjort dette uten det spesialverktøyet som er anbefalt i TIS? Takknemlig for gode tips :)

Skrevet

Tror du må gjøre det bak jeg. Biler med navi har jo forsterker/radio modul bak.

Skjermen foran er kun CD/kassett spiller og skjerm.

Skrevet

Dette har jeg gjort, var overhode ingen problemer :)

Tok ut skjermen, koblet til aux kabelen, slo på tenninga mens skjermen og alt var ute, og vips, der dukket AUX opp som en source :)

Skrevet
Alpejohn : Brukte du spesialverktøyet som er anbefalt i TIS for å få ut 16:9 skjermen fra dashbordet?

Spesialverktøy for å ta ut skjermen? :P d trengte ikke jeg vertfall, 4 skruer så var det bare og plukke den ut :)

Litt vrient og få av ramma rundt, men med litt lirking går det fint :) overhode ikke noe problem :)

Skrevet

Det er spesial verktøy til e46, men ikke til e39. Jeg vil tro at du MÅ ha det, om du ikke kan klare å lure det til med ei neglefil eller stivpapp/plast av noe slag.

Skrevet

Trenger ingen spesialverktøy, men det kan være litt knot å få ut luftedysene. Må dra med litt mer makt enn man egentlig ønsker.

Skrevet
Dette har jeg gjort, var overhode ingen problemer :)

Tok ut skjermen, koblet til aux kabelen, slo på tenninga mens skjermen og alt var ute, og vips, der dukket AUX opp som en source :)

Ahh da har jeg lært noe nytt :)

• 10 months later...
Skrevet

Tar av listen på dashbordet, så åpenbarer det seg noen skruer. Må vel også ut med luftedysene, som det er bare er til å dra i. Kan virke litt smerkefullt ut, men de kommer.

Skrevet

Sett litt på utenlandske forum. Bør man ikke ha noe spesialverktøy for å få skjermen ut? Sånne man dytter inn på siden? Og de dysene vet jeg sitter. Måtte visst ta de ned i en spesiell vinkel osv så jeg på youtube.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...