toretann Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Skal ta ut min prof.navigasjon 16:9 skjerm fra dashbordet for å koble en aux-in kabel.Har noen gjort dette uten det spesialverktøyet som er anbefalt i TIS? Takknemlig for gode tips
Kjennern Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 Tror du må gjøre det bak jeg. Biler med navi har jo forsterker/radio modul bak. Skjermen foran er kun CD/kassett spiller og skjerm.
toretann Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 Etter 09/2002 ligger det prewired en kontakt for aux-in på kabelen til 16:9 skjermen.
Alpejohn Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Dette har jeg gjort, var overhode ingen problemer Tok ut skjermen, koblet til aux kabelen, slo på tenninga mens skjermen og alt var ute, og vips, der dukket AUX opp som en source
toretann Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Alpejohn : Brukte du spesialverktøyet som er anbefalt i TIS for å få ut 16:9 skjermen fra dashbordet?
Alpejohn Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Alpejohn : Brukte du spesialverktøyet som er anbefalt i TIS for å få ut 16:9 skjermen fra dashbordet? Spesialverktøy for å ta ut skjermen? d trengte ikke jeg vertfall, 4 skruer så var det bare og plukke den ut Litt vrient og få av ramma rundt, men med litt lirking går det fint overhode ikke noe problem
Otis Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Det er spesial verktøy til e46, men ikke til e39. Jeg vil tro at du MÅ ha det, om du ikke kan klare å lure det til med ei neglefil eller stivpapp/plast av noe slag.
awt Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Trenger ingen spesialverktøy, men det kan være litt knot å få ut luftedysene. Må dra med litt mer makt enn man egentlig ønsker.
Kjennern Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Dette har jeg gjort, var overhode ingen problemer Tok ut skjermen, koblet til aux kabelen, slo på tenninga mens skjermen og alt var ute, og vips, der dukket AUX opp som en source Ahh da har jeg lært noe nytt
spruddel Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Hvordan tar man den ut? Rekkefølge må man demontere i? Lønner det seg med noe spesialverktøy, hvor mye koster det eventuelt?
awt Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Tar av listen på dashbordet, så åpenbarer det seg noen skruer. Må vel også ut med luftedysene, som det er bare er til å dra i. Kan virke litt smerkefullt ut, men de kommer.
spruddel Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Sett litt på utenlandske forum. Bør man ikke ha noe spesialverktøy for å få skjermen ut? Sånne man dytter inn på siden? Og de dysene vet jeg sitter. Måtte visst ta de ned i en spesiell vinkel osv så jeg på youtube.
rekorden Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Luftedysene mine begynte å dele seg, så jeg lirket heller spilleren inn under disse. Virket som de fortsatt hang fast i noen skruer, men fant ingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå