badsha Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Eu kontrollen gikk fint den:) men det varier fra steder til steder, noen er nazier;) Betyr dette at bilen rent teknisk egentlig ikke kan passere Euro 4 uten partikkelfilteret, men avhengig av biltilsynet kan man være heldig å få bilen godkjent? er desverre usikker hvordan de utførte testen. Jeg levere inn bilen til mekonomen i oslo, noen timer senere var den Eu ok uten noen feil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendis Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Eu kontrollen gikk fint den:) men det varier fra steder til steder, noen er nazier;) Betyr dette at bilen rent teknisk egentlig ikke kan passere Euro 4 uten partikkelfilteret, men avhengig av biltilsynet kan man være heldig å få bilen godkjent? Jeg har en E46 320d 2004- E46 ble aldri levert med DPF, og min bil ER Euro 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cayzer Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 røret bestillte jeg fra Uk med remmapingsmaskin som du får med, denne kan du lese og slette feilmld med. bestilte da med DPF og EGR off:) ferdig fraktet til norge kr 6.300,- mva ca 500. montering 2.500 inkl rør bøying og endestussen.totalt 9.300,- som ikke er en upris for alt dette. Ecotune? Tok de noe ekstra for EGR off, og fikset du det via mail? Ser ikke den muligheten noe sted på siden deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Den lyden du har nå, er det veldig mye lyd, eller passelig? Hørtes litt ut som det var vel mye lyd på opptaket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemb Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 hei det er ikke noe problem å fjærne dpf, katalysator står der fremdels:), og ja det er stor merkbar forskjell i lyd! men skal se hva jeg greier å få av lyd! skal stikke å filme litt nå Bare sånn for info. så sitter katalysatoren i samme enhet som DPF, så du har verken DPF eller katalysator nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Synes den lyden var små fet jeg, hadde ikke trodd det var en firer diesel Lurer på åssen sånt hadde blitt hørende ut på min 325d, siden den har sekser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Diesel seksere får grisefet lyd med skikkelig eksos de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 røret bestillte jeg fra Uk med remmapingsmaskin som du får med, denne kan du lese og slette feilmld med. bestilte da med DPF og EGR off:) ferdig fraktet til norge kr 6.300,- mva ca 500. montering 2.500 inkl rør bøying og endestussen.totalt 9.300,- som ikke er en upris for alt dette. Ecotune? Tok de noe ekstra for EGR off, og fikset du det via mail? Ser ikke den muligheten noe sted på siden deres. Beklager sent svar' ecotune tar ikke noe ekstra for å programere vekk EGR du trenger bare å siifra til han så legger han det u remappingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Den lyden du har nå, er det veldig mye lyd, eller passelig? Hørtes litt ut som det var vel mye lyd på opptaket. Lyden er helt normal når du kjører vanlig:) men når du trår til så er lyden der! Er ikke for høy i det hele tatt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Synes den lyden var små fet jeg, hadde ikke trodd det var en firer diesel Lurer på åssen sånt hadde blitt hørende ut på min 325d, siden den har sekser? Tror dy skal få mye rimligere og fetere lyd! Kompisen min med 525d gjorde det samme, er vanskelig å si hbordan det er, da dette må bare oppleves!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemb Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Eco-Tune har ikke klart å remappe min E90, der har forbruket gått opp med ca 3dl pr mil. Fin lyd, men vurderer å sette på plass "tønna" igjen da lyden ikke er verdt det økte forbruket jeg fikk. 320dat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Det var rart mitt forbruk gikk kraftig ned fra 0'8 til 0,5 med maxitune 167 hk og ved ecotune var forbruket nede ved 0,44 selv ved 140 hk! Skal i prinsippet gå ned da den ikke bruker diesel ved regenerering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå