Gå til innhold

Her er nye 3 serie på veien.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ut som fronten er hentet litt fra F10; Litt "flatere" fremme enn de tidligere modellene. Ut ifra både de nye X' seriene og 5serien så kan det virke som om dette kommer igjen på den nye 3 serien. Tror også den blir noe større enn E90.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den skulle jo ligne litt på 5 serie som det står, panseret er vel også lengre enn E90 slik som 5 serie. Og den for L formet baklys. Blir vel flott bil når den kommer på markedet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser helt klart frem til å prøve F30. Vår E46 kjører stadig som den skal, men både alderen og slitasjen kan etterhvert merkes på noen områder. Jeg tror imidlertid at nye støtdempere, fjærer og gummideler vil merkes ganske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser helt klart frem til å prøve F30. Vår E46 kjører stadig som den skal, men både alderen og slitasjen kan etterhvert merkes på noen områder. Jeg tror imidlertid at nye støtdempere, fjærer og gummideler vil merkes ganske godt.

Skal bli spennende det! Litt tøfft historisk sett også at den heter F30, akkurat som i E30 som nå er blitt en klasiker å regne. Er jo typisk det at når jeg kjøper 3-serie så går varianten jeg har ut av produksjon :roll: Men tror nok jeg kommer til å velge F10 neste gang jeg bytter bil, er nok en 5-serie mann ja. Blir jo noen år til så hvis det er kommet unger i bildet så forærer jeg meg kanskje en X5 :)

Aldri mer noe annet enn BMW i allfall, her føler jeg meg hjemme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli spennende det! Litt tøfft historisk sett også at den heter F30, akkurat som i E30 som nå er blitt en klasiker å regne. Er jo typisk det at når jeg kjøper 3-serie så går varianten jeg har ut av produksjon :roll: Men tror nok jeg kommer til å velge F10 neste gang jeg bytter bil, er nok en 5-serie mann ja. Blir jo noen år til så hvis det er kommet unger i bildet så forærer jeg meg kanskje en X5 :)

Aldri mer noe annet enn BMW i allfall, her føler jeg meg hjemme :D

Av nysgjerrighet så lurer jeg på hva som får deg til å skrive dette etter alt skrytet du har kommet med om Audiene dine?

Og 5-serie er vel en bedre barnefrakter enn X5?

On-topic så er jeg enig i at kommende 3-serie ser meget lovende ut, samtidig som jeg er imponert over hvor godt dagens modell (med facelift) holder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...