///FredriK.S Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Fikk kun tatt et par, da jeg klarte å glemme speilrefleksen heime. Så da måtte Phonen være vikar i dag Aldri sett en slik BMW før? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Sportsbil Ikke sportsbil Edit: Ellers så mener jeg at E46 M3 ikke går under sportsbil-kategorien men at M3 CSL gjør... Tror nok det er litt personlige meninger ute å går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Så M5 touring er ikke sportsbil? Jeg synes det er en sportsligere bil enn z3 1,8. M5 er en sportslig familiebil. Z3 er en ordentlig sportsbil - selv om 1.8-versjonen nok er litt kjip. Jeg tenker slik i tilfeller hvor det er tvil; bytt ut motoren med en 1,6 - tenker man fortsatt sportsbil? Ikke det? Da er ikke det med stor motor heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Aldri sett en slik BMW før? Noen som vet? En svært sjelden sak... BMW 503 Coupé anno 1956-59. Litt over 400 stk. ble bygget inkl. ca. 140 stk. med åpent tak. Modellen var i likhet med 507 en slags spin off på 501/502 og deler også V8 motoren på 3,2 liter med disse. Spesielt Mercedes-Benz W121 og W198 gjorde livet surt for BMW 503/507. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Var ikke 1 serie M en der da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 jo den var der den. Har abre noen dårlig mobilbilder. Bilen var kjempe kul, så veldig hissig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Så M5 touring er ikke sportsbil? Jeg synes det er en sportsligere bil enn z3 1,8. Det er ikke lett å definere hva som er hva! Men M5 Touring eller en E90 M3 er IKKE sportsbiler, de er familebiler med sportslige egenskaper og ytelser. For meg så er en Z3 en sportsvogn enten med 1,8 liter eller 3,2, sportsvogner behøver ikke å ha masse hester. Men selvsagt så føler nok mange det blir feil å kalle en Z3 1,8 for sportsbil selv om den for meg er mer sportsbil enn E92 M3, som igjen er en sportscoupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå