in2you Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Gratulerer så mye med en sykt pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Grattis med flott F10, det er vel Spacegrå. Jeg er vel den største fan'en av 21" på F10, men jeg synes ikke de 128 felgene passet så godt. Litt på grunn av innpresset som jeg antar er ET24, og det at de ser ut til å ha for store dekk med 35 og 30 profil , når det bør være 30 og 25 profil. Jeg synes orginale 21" felger fra F01 og F07 ser bedre ut på F10, f.eks 21" 311 felger med rett profil slik som på denne. helt enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Jeg synes det blir for lite gummi på den hvite bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Grattis med flott F10, det er vel Spacegrå. Jeg er vel den største fan'en av 21" på F10, men jeg synes ikke de 128 felgene passet så godt. Litt på grunn av innpresset som jeg antar er ET24, og det at de ser ut til å ha for store dekk med 35 og 30 profil , når det bør være 30 og 25 profil. Jeg synes orginale 21" felger fra F01 og F07 ser bedre ut på F10, f.eks 21" 311 felger med rett profil slik som på denne. Delvis enig med deg....de felgene på den hvite er veldig fine. Men senken på den ødelegger bilen i mine øyne. Blir litt mye for min smak. Men, saken er at jeg kjøpte bilen som en pakke og må si jeg fikk MYE for pengene. Hadde jeg skulle handlet felger for seg selv, hadde nok valget vært noe anderledes - men all over - fornøyd. Dessuten er det slik - at alle liker ikke det samme...så smak blir jo håpløst å diskutere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Dessuten er det slik - at alle liker ikke det samme...så smak blir jo håpløst å diskutere Er det ikke det som gjør det så morsomt å diskutere smak, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Gratulerer med nok en flott bil! Føyer meg inn i rekken av de som synes at høyden er bra slik den er, er jo tross alt en bil som kler å beholde sin gode comfort! Eneste jeg ikke er fan av er fargen, men skjønner poenget med å få den som den er til en god pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Dessuten er det slik - at alle liker ikke det samme...så smak blir jo håpløst å diskutere Er det ikke det som gjør det så morsomt å diskutere smak, da? Jo for så vidt...men enighet blir d skjelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Gratulerer med nok en flott bil!Føyer meg inn i rekken av de som synes at høyden er bra slik den er, er jo tross alt en bil som kler å beholde sin gode comfort! Eneste jeg ikke er fan av er fargen, men skjønner poenget med å få den som den er til en god pris. Ja, komforten er viktig for meg...så jeg får leve med høyden og dekkene. Nå fikk jeg settet for 12.000 i tillegg til org. oppsettet i 19", så får jeg var det hyggelig. Når jeg i tillegg fikk -16% på nypris (lagerbil) må man hive ett par kameler innpå. Totalt sparte jeg MYE penger på å ta denne bilen slik. Men, skulle jeg bestilt hadde det blitt hvit - men ventetiden frem til august ble for lang når jeg var billøs. Dessuten er denne salgbar om man blir lei...for prisen sørger for begrenset tap i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Da er vi både enige om hvilke farge bilen helst skulle hatt, og at du nå har en fornuftig farge! Uansett kjører du ca. nå det som er min definetive oppnåelige og ca. fornuftige drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Gratulerer med knallfin bil! Legg ut utstyrsliste og flere bilder når du får mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Nye nyrer i dag BMW 550i nyrer montert. Ble fint...synes jeg da. Forsøkte først sorte, men synes d ble litt "uorginalt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Felga var mer kledelige på siste bildet faktisk..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 De nyrene kledde bilen veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Fy faen så kul, men mangler vel litt interiør bilder her Synes hjula passet veldig bra, og jeg er motstander av heftig senk så den høyden den har nå synes jeg var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Hva er forskjellen på 550i nyrene og titannyrene fra 6'er bilene om jeg kan spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå