Fredrik 90 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 utlendiger er slemme! sånn. nå blir det vell litt mere liv i tråden igjen:) Javell! Og ellers står alt bra til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Hva med å lette på ræva og ta turen til Oslo selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Da har jeg vært og sjekka nevnte gate. Dessverre så jeg ikke bilen din der. Var sjukt mange gater der stappet med biler, og jeg kjørte rundt i ca 20 min uten å se en mørk E36 (eller andre E36er, tror jeg). Sjekka totalt rundt 8-10 gater/veier i det området. Sorry dude Fant ut at det er særdeles slitsomt å finne EN bil blant hundrevis i grått vær med trafikk foran og bak ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Synes det er veldig snillt av deg å kjøre en runde å titte litt! Håper du kommer til bunns i dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Synes det er veldig snillt av deg å kjøre en runde å titte litt! Ja, måtte visst en utlending til som faktisk gadd å ta seg tid til å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 syntes også det var hyggelig av "noekult" og ta seg tiden og bryet med og prøve og finne bilen.. hadde det vært meg hadde jeg nok vært utrolig takknemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Jeg var også der på søndag og gikk tur i det fine været, gikk da i alle gatene rundt den nevnte gata, eneste jeg så var en grå e36 i god stand som stod i gata vedsiden av,. ellers var det ikkenoe e36 å se der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 noekult og hylle: er utrolig taknemlig for at noen gidder og ta en tur og se! Nytern: er jo bare 2-3 timer og kjøre! for en student med en inntekt på 1700 spenn i måndten så er det ikke bare bare og svippe at og fram til oslo sånn jevnt og trutt for og leite etter en bil! Fredrik 90: joda. alt bra. bare så fort utlendig debatten ga seg så var det veldig liten interesse for tråden! og så fort jeg kom med noe teit og helt utafor tema så blusa den jaggu opp igjen:) bimmers i et nøtte skall det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Jeg kan ta meg en tur til Gustav Jensens Gate 2 i kveld (etter 21). Vet ikke om han vil ha flytta bilen, men.Hvis jeg ikke klarer å identifisere bilen, har du noe tips til innvendige detaljer jeg kan titte etter for å skjønne at det er riktig bil? invedig tips er 4 eika ratt som mangler skinn et 15 cm stykke på toppen og småslitt fører sete av helt vanlig gråt stoff:) men han nest siste som hadde bilen hadde jo lakert fangerne og stæsha den litt så vet jo ikke om han har ordna litt på interiøret og:) men skulle noen kommet over en de mistenkte kunne vert denne bilen så er det bare og ringe meg på 92464585 så skal vi fort få identifisere bilen:) sto jo tross alt og polerte bilen for hånd en gang i uka ca. så vet jo hvor stein spruten ligger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Kan kjøre innom området hver gang jeg er ved, hvertfall. Så får du holde oss oppdatert på om noen spotter bilen. Prøvd å lage advarselannonse på autoDB? Finn.no er vel litt dyrt for den slags... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 trur ikke det hjelper noe. da den de siste gangene har blitt solgt mellom kjente små kjeltringer i oslo sånn som jeg har fårstått det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Okey... Fortsatt provosert over at noen gidder å være så frekke! Bur dem inn med et par løver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 ja! håper bilen en dag kommer til rette:) utrolig kjipt og føle seg lurt! enda værre er det når jeg vet han tapern sitter og godter seg over at han faktisk fikk det til og at det ser ut som politiet ikke bryr seg:( holder dere oppdatert uansett hva som skjer:) en ting er vertfall sikkert! han skal ikke få gå urørt fra dette;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 muslimene er sterkere og kulere enn andre, derfor vi er "all over"....ja innlegget mitt er teit og ikke relatert til noe eller saklig what so ever...er bare oppgitt og lei av innvandrer/religions debatten på forumet KONSTANT...skulle faen meg tro at dette var http://www.politikk.no.... Linken virker ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 var en spøk den linken.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå