Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?

mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

Concorso er digg! På mine ligger det fremdeles Collinite 915 som jeg la på i august i fjor. Skal bli godt å komme i gang med vårshiningen.

Miniservice på E46 i går: olje, filter, plugger og støtdempere bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat BMW da, eller i dag, men i helgen satte jeg de nye felgene på mor sin Volvo (235/40-R18 :mrgreen: ) Står på Good Year Eagle F1 Asymmetric, må si disse dekkene er fantastiske! Bilen er mye mer responsiv, det er mer feedback og grepet er enormt, både på vått og tørt! De sporer også svært lite til å være på en gnager og i den dimensjonen, eneste negative er at det er litt mye støy, men det er ikke så mange andre fine lyder i en diesel Volvo uansett :P . Og så shina jeg motorrommet på samme bilen, ble relativt mye bedre i grunn :)

k15op9nkrn3kc0hn8vju.jpg

r6hly9b5iwp3oze0ulwk.jpg

w0bvba38z0x23lshjap0.jpg

BMW ( :bmw: ) relatert jeg har gjort: har bestemt meg for å kjøpe FK Königsport coiloverkit til e36 316'n 8) noen som vet om hvor jeg får best pris på det? Tenkte å handle fra Venommotorsport i England, men er åpen for rimeligere alternativer dersom de finnes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noen eagle f1 i 235/45 17, å dei spora så jæææææææ********vlig!

Er den SYKESTE sporinga jeg noen gang har vært borti! Måtte vært noe steike gale med dem.. :shock:

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...