MariusW Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Bonustap får du nok dessverre uansett om du hadde truffet hjorten eller ikke :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Ingen egenandel og ingen bonustap ved påkjørsel av dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Åh? Det visste jeg ikke man lærer så lenge man lever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 men nå kjørte han jo ikke på noe dyr da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Resultatet etter å ha fått tilbake bilen med 30mm Eibach-fjærer. Polering gjenstår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Ingen egenandel og ingen bonustap ved påkjørsel av dyr... Storvilt ja, hjelper ikke med en hare eller hund. Ei heller rådyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Var på BT og fikk godkjent 10" felg med 265/35-18 bak (i går vel og merke) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laland10 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Bytta veivakseksensor i går. Det så mye lettere ut på DIY Den pluggen under innsugen var jammen vrien å komme til!!! Fikk lirka inn pluggen ved hjelp av en kompis og ett par lange fastnøkler. Nå sviver ihvertfall bilen fint igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Var på BT og fikk godkjent 10" felg med 265/35-18 bak (i går vel og merke) [ Bilde ] Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Velkommen etter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 I natt fikk bilen endelig en velfjortjent runde med Swissvax Concorso:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Bilen har stått i garasjen igjen i tre uker, den fikk seg en liten tur i går for å se om alt virket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Concorso er digg! På mine ligger det fremdeles Collinite 915 som jeg la på i august i fjor. Skal bli godt å komme i gang med vårshiningen. Miniservice på E46 i går: olje, filter, plugger og støtdempere bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Ikke akkurat BMW da, eller i dag, men i helgen satte jeg de nye felgene på mor sin Volvo (235/40-R18 ) Står på Good Year Eagle F1 Asymmetric, må si disse dekkene er fantastiske! Bilen er mye mer responsiv, det er mer feedback og grepet er enormt, både på vått og tørt! De sporer også svært lite til å være på en gnager og i den dimensjonen, eneste negative er at det er litt mye støy, men det er ikke så mange andre fine lyder i en diesel Volvo uansett . Og så shina jeg motorrommet på samme bilen, ble relativt mye bedre i grunn BMW ( ) relatert jeg har gjort: har bestemt meg for å kjøpe FK Königsport coiloverkit til e36 316'n noen som vet om hvor jeg får best pris på det? Tenkte å handle fra Venommotorsport i England, men er åpen for rimeligere alternativer dersom de finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Jeg hadde noen eagle f1 i 235/45 17, å dei spora så jæææææææ********vlig! Er den SYKESTE sporinga jeg noen gang har vært borti! Måtte vært noe steike gale med dem.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Byttet olje/filter, luftfilter og plugger på E39'en min i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå