Gå til innhold

Esveen's garasjetråd - F25 X3 3.0d 2012


 Share

Anbefalte innlegg

Oh, for ein strålande dag.

Selv om jeg visste at bilen skulle ut denne uken kom det alikevell brått på da telefonen ringte klokken 19.00 med beskjed om at alt var klar for utslipp av 635'en og gjerne så fort som mulig da eieren av MG'en bak sto å trippet. Slapp egentlig alt jeg hadde i hendene, målte batteriet som sto på lading og hentet nøklene til bilen, sprang ut i 540'en og kjørte.

En halvtime senere var batteriet montert og bilen klar til oppstart. Bilen (med tilskuere) sviktet ikke og startet på første draget som i fjor. Siden været tillot det, ble det en times kjøretur for å få bilen god og varm. Kamera ble desverre glemt i farten, men fikk tatt noen bilder med mobilkamera.

Med det er sesongen 2013 i gang!

rm3eb3i91qd7n1t29ryh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger det selvfølgelig 2cm snø her, men er fornøyd med at bilen kom seg til garasjen med sommerhjul på i går. Det er meldt sol og tørt hele neste uke, så får ta noen turer da. I dag blir det oljeskift og bytte av coupevifta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jås: Fant ingen motstand der vifta sitter, kun +/- tilførsel. Spørs om viftemotstanden sitter i bryteren? Det var virkelig enkleste sak i verden å bytte denne vifta. Kun metalldekselet, to plastdeksel og det festebåndet samt to kabelsko. Vår gikk i alle hastigheter, men ugjevnt og med en ulelyd.

n2tuks2k68hiu9cf4wok.jpg

Mexos: Ohyea!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, for ein strålande dag.

Selv om jeg visste at bilen skulle ut denne uken kom det alikevell brått på da telefonen ringte klokken 19.00 med beskjed om at alt var klar for utslipp av 635'en og gjerne så fort som mulig da eieren av MG'en bak sto å trippet. Slapp egentlig alt jeg hadde i hendene, målte batteriet som sto på lading og hentet nøklene til bilen, sprang ut i 540'en og kjørte.

En halvtime senere var batteriet montert og bilen klar til oppstart. Bilen (med tilskuere) sviktet ikke og startet på første draget som i fjor. Siden været tillot det, ble det en times kjøretur for å få bilen god og varm. Kamera ble desverre glemt i farten, men fikk tatt noen bilder med mobilkamera.

Med det er sesongen 2013 i gang!

[ Bilde ]

Herregud for en fin bil du har her.

E24 er min drømmebil av litt eldre Bmw"er.

Veldig fin i hvit.Alltid morro å se på folk som passer på "gromskuta" si.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm

Kom en meget hyggelig pakke i posten på fredag fra ett forumsmedlem. Originale RS produsert 09.86 i West Germany. Fikk de på bilen i dag og det ble som forventet. Min personlige mening er at 16" passer karosseriet bedre enn 17". Som en bonus er de bedre å kjøre med, bilen ble mindre stump. Fikk også ny innsugsbelg og gummislanger til veivhusvent. og tomgangsreg. Bilen har plagdes med noe jaging på tomgang. Håper dette løser problemet. Får ta noen bilder av bilen i morgen.

2me29ixkmx2iluq0vv0q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke langt unna. Det var en Einar på prøvetur forbi Sorgenfri da en E36 blinket med lysene og svingte inn mot CCN hovedkvarteret. Regnet med det var formann Mao, prøvde å ringe deg men snudde så og kjørte tilbake. Men E36'en var grønn og ingen ClassII.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ESveen changed the title to Esveen's garasjetråd - F25 X3 3.0d 2012

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...