norbakken Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Du bist das Schiff, ich der Kapitän, Wohin soll denn die Reise gehen? Montert dørhåndtak, antenne, speil, tåkelys og lakkert kanaler med Wurth's matt sort. Har kjørt mye siste dagene for å luke ut feil. Skal på langtur neste helg, så begynner å bli travelt. Bilen går som ett godstog. En drøm å kjøre. Litjhaug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 For et smykke! ESveen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Meget fint dette Skal du ha på M stripene igjen, de synes jeg var prikken over Ien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Bir ikke m-striper i første omgang iallefall. En av de syv stripene har desverre gått ut av produksjon. Har vurdert andre striper, men synes bilen ser bra ut uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Flott bil du har må følges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Gentlemen Drivers Weekend 2014: Sist uke gikk alt for fort. Bilen ble klar for GDW kvelden før avreise med ett nødskrik. Rakk desverre ingen photoshoot med bilen, men her kommer en smakebit fra GDW 2014: I år gikk turen fra Dombås til Trollveggen - Trollstigen - Juvet - Valldal - Geiranger - Hotell Union - Djupvasshytta - Strynefjell - Stryn - Rekkedal - Stryn - Loen - Hotell Aleksandra - Stryn - Strynefjell - Lom - Sel - Dombås - Trondheim. 105 mil med eksotiske kjøretøy og folk ikledd tidsriktige antrekk og tilbehør. For å forstå hva dette inneholder bør man nesten oppleve det. Her er som sagt noen smakebiter: For å sitere Direktionen, været kan man ikke gjøre noe med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Utrolig mye fine biler Ser ut til å være ett artig arengement, hadde vært gøy å vært med på noe sånt om man hadde egnet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Bilen ble helt nydelig. Gleder meg til å se den neste gang. Får ta turen innom en dag snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 Ja, bare ta turen. Alt for lenge siden sist nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 Garasjen: Fått bekreftet dato for levering av I3'en 31.07. Så da fikk jeg litt inspirasjon til kanalmontering og kobling av blant annet ladepunkt til bilen. Kjører en egen 16A kurs som går via en 1-fas måler til en egen stikk til elbilen. Slik kan vi følge med reelt forbruk. Kjekt med eget sikringskap i garasjen! Monterte kanaler over arbeidsbenken. Vasket også bilen og tok noen bilder: norbakken og Litjhaug reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Nyydelig ESveen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Tek 123 kanal er lyx! Ikke billig pr. Meter akkurat har også eget sikringsskap og 3 fas i garasjen og innlagt vann med kloakk, det er så deilig! Dette blir veldig bra ! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Virkelig en grom garasje Men skal ikke E61en stå i garasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 TEK123 er kult, tror jeg betalte 99 eks. moms pr. meter, men er verdt det for utvidelse i framtiden. Skulle gjerne hatt vann/avløp men det blir litt for mye jobb. Begynner og bli fornøyd nå. Fredrik90: E61 blir stående ute siden den har DEFA. Om E24'n blir vinterlagret ett annet sted blir E61 satt inn om vinteren. Når jeg tenker meg om trenger jeg enda en garasje...... Jås reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå