Simennzz Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 http://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=539990 Syns om designet på denne? Syns selv det er litt spesielt, minner meg fælt om Polo bakfra. Sammenligning, Audi A4, F20, Golf moderatoredit: Slått sammen, og flyttet, samt endret litt på tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Off! Den var jo rett og slett bare grusom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Hmm.... Vet ikke om jeg likte denne helt. Noe med fronten som ikke stemte, ser litt ut som en skjeløyd spissmus. Rompa så ut som blanding av Polo og A3 3-dørs MEN, interiøret var nydelig! Sikkert en bil man må "lære" seg å like, plutselig er den pen å se på når de triller forbi på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Enig med deg, Kny..! Husker de første tankene i hodet mitt da E6X ble sluppet.. Synes den var helt grusom.. I dag er det en bil jeg liker over snittet.. Blir dette endelig utseende da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Må ærlig si at fronten ikke fallt i smak hos meg. Det er noe som mangler der. Nyrene er også malplassert i forhold til lyktene synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 1-serien er nå en trist BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 1-serien er nå en trist BMW. Det har den vel alltid vært? (Med unntak av coupè-versjonen.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Ai ai.. Det var da en fryktelig front den skulle få da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Ser at det er lemen-år i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 1-serien er nå en trist BMW. Det har den vel alltid vært? (Med unntak av coupè-versjonen.) Les setninga på nytt Ser det kan tolkes på to måter; den er nå er trist bil og den har alltid vært en trist bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 ingard: Da er vi enige. (Men -Martin- sin 130i får slippe gjennom nåløyet pga den nydelige motoren bilen har.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Faen for noen lykter! For å ikke snakke om angel eyes'a på den. En ALTFOR stor plassert ytterst, og en knøttliten innerst. Og bilen minna meg om en Audi A3 som har prøvd å gjøre seg om til en Kia Cee'd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Herregud! Den ligner jo på den første Mazda 3 :-& Himmelropende stygg bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Jeg ble heller ikke særlig imponert over denne. Synes baklyktene var alt for kjdelige og Polo-aktige, og fronten stemte liksom ikke helt. Vet ikke helt hva jeg synes om at blinklysene er kommet opp i speilene heller. Interiøret derimot, det fungerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå