Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har nå vert innom Bavaria Stavanger, må si den tok seg veldig bra ut IRL! 8) Men en halv million for en 118d, det var litt drøyt syns eg.. Og så var det bare en bil til prøvekjøring, så vi fikk ikke prøvd den.. Noen som vet når m-sport kommer? Våren?

Skrevet

Må bare si meg enig med dem som synes bilen er mye bedre i virkeligheten. Fronten virker ikke rar i det hele tatt, bare uvant. Bakenden er skikkelig tøff. Bilen virker bredere og lavere både forfra og bakfra. Kommer til å bli knall med et par cm senk og skikkelige hjul.

Bilene jeg så i dag var "Sport Line" versjonen. Den ene knallrød (Karmesinrød?) og den andre mørk grå (Mineralgrå?).

Egentlig godt gjort å få en bil til å se så teit ut på bilder som det BMW har gjort med denne modellen, når den ser bra ut i virkeligheten. Har en mistanke om at fotografen ikke liker biler. Kanskje han er vant til å fotografere frukt eller flodhester?

Skrevet
Jordfræsar; skal vi stikke ned på Sulland og låne en bil av Rune? 8)

Jaggu! Men kan bare på lørdagen... Lillehammer i morgen også! Så får se om jeg ikke må ta det over hælga eventuelt.

Er opptatt hele helgen selv, skal en tur til Stryn. Kan se litt på det neste uke :)

Skrevet
Har nå vert innom Bavaria Stavanger, må si den tok seg veldig bra ut IRL! 8) Men en halv million for en 118d, det var litt drøyt syns eg.. Og så var det bare en bil til prøvekjøring, så vi fikk ikke prøvd den.. Noen som vet når m-sport kommer? Våren?

Det blir brått mye penger for den bilen dessverre, en 116i med det utstyret som jeg så på en 116d på utstillingen idag, som var langtfra velutstyrt, kommer på ca 370.000kr. :?

Msport er ventet på senvåren 2012 sa selgeren til meg, tradisjonen tro så har vel ikke BMW M-pakke på bilen det første modellåret, så vi får nok vente en stund til tror jeg. Men, den skal hvertfall prøves. :mrgreen:

Skrevet

på f20 ser man hvertfall at man trenger msport. jeg synes egentlig min 1'er også trenger det, men kjøpte uten. DET gjøre jeg ikke med den nye. Forøvrig er jo msport fronten på f20 lik e87:)

Skrevet
nye demobilen på huset etter lanseringen igår! veldig fresh! er like stor skjerm som nye 6`rn forøvirg ;)

f8myuz7nwa893un2u5i4.jpg

Akkurat den skjermen der er jo den minste skjermen man får. Navi Professional-skjermen er større. Såvidt meg bekjent er skjermen i 6-serie 10.2", mens den største skjermen i 1-serie er 8.8" eller noe i den duren.

Skrevet

Stemmer det. Fronten er heller 98% lik M-fronten til E82. Å som sagt tidligere, litt skuffet over at BMW ikke har fornyet M-pakken mer enn de har gjort. Det ser bra ut for all del.. på E8x that is :lol:

IMG_6266.jpg

Skrevet

Jeg er helt enig i at bilen ser mye bedre ut i virkeligheten. Fikk prøvekjørt den i dag, og selv om det var dieselversjonen med manuell, virker det som en veldig kurant bil. Blir nok moro med twinturbo bensin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...