Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BMW 520i fra 96-99 Up's and Down's? Eller generelt. greit å ha en sånn gruppe om diverse biler, sånn folk kan gå inn, evnt søke opp, å lese litt rundt istedenfor å lage nye grupper. Når de er usikre på om de vil ha en 518i, 318i/is. Positive og negative fordeler med forskjellige bmw :)

Skrevet
BMW 520i fra 96-99 Up's and Down's? Eller generelt. greit å ha en sånn gruppe om diverse biler, sånn folk kan gå inn, evnt søke opp, å lese litt rundt istedenfor å lage nye grupper. Når de er usikre på om de vil ha en 518i, 318i/is. Positive og negative fordeler med forskjellige bmw :)

Negative fordeler ?? :?

518i fantes nok ikke på E39 som tok over i 96. Da hadde bilen stått på stedet hvil. :D

Up's and down's?? Life has both...

ups-downs.jpg

God natt :D

Skrevet
Pmmmffttt..... :shock:

Dieselbmw er det jo bare trøbbel med!!

Har du hatt diesel bmw før da? Snakker du av erfaring?

Har hatt min i ca 1,5 år nå, har ikke hatt en eneste feil med motoren!

Eneste jeg har bytta på motoren er termostater, og røret til EGR da det sprakk i en fleksiskjøt. Vil ikke påstå det kvaliviseres som feil på motor :)

Ellers har den gått som ei klokke hele tia, og gjør det fremdeles! :)

Jeg er veldig fornøyd med min vertfall! :D

Bensinmotorene kan jeg ikke uttale meg om, har aldri hatt en, men er sikker på at der er mandags motorer av dem også :)

åja... godt å vite :)

denne tråden kommer så alvorlig til å gå at skogen :P

Enig :lol:

Positivt: man blir assosiert med pakistanere

negativt:man blir venn med flere pakistanere

Dårlig dag i dag :?::roll:

Down: Tiden du bruker på å fylle bensintanken

Up: Tiden du bruker utenfor bensinstasjonen

Der har vi kanskje en "negativ fordel" når det kommer til bensinmotorer? :mrgreen:

Skrevet
Positivt: man blir assosiert med pakistanere

negativt:man blir venn med flere pakistanere

Ok! hehe

Skrevet

BMW er generelt dyre biler å eie, fordi noe alltid blir ødlagt. Det er MIN erfaring, etter å ha eid 4 BMW'er (ein 92mod 3serie, ein 96mod 5serie, ein 2000mod 5serie, 1x 2004mod 5serie). Og om vinteren er det håpløst. Ikkje pga at det er bakhjulstrekk, men fordi den ikkje starter, eller noe begynner å knirke, eller ule, og all slags feilmeldinger dukker opp. Dei tåler rett og slett ikkje vinteren i norge (i perioder ned mot -30 her eg bur) :)

Må få pointere at alle servicer har blitt fulgt på alle BMW'ene eg har hatt.

BMW er sikkert bra dei første 6 årene dei er nye. Men så går det drastisk nedover... Og eg veit at det er mange som deler samme oppfatning som meg.

Men så over til det positive:

INGEN biler kan måle seg på kjøreegenskaper og komfort. Og motoralternativene man har å velge i er gode. Og instrumenter sitter der 'dei skal', riktig plassert, bra plassert. Fine å se på... men det hjelper ikkje så mye når dei ikkje starter, og det alltid er noe å reparere :lol:

:)

(sjølv om eg no etter å ha eid 4 BMW'er har kjøpt meg Ford, så betyr ikkje det at eg plutselig er blitt noen Ford-fanboy. BMW er laaangt finere enn Ford. Og kjøreegenskapene er mye bedre. Men la meg pointere ein gang til ; det er alltid noe å reparere på BMW....... og det blir dyrt i lengden :evil: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...