Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Må si jeg ble imponert over hvor frisk den var mtp. at den ikke lada mer enn 0.35? Synes også det står respekt av at du bruker bilen som du gjør og i tillegg er så real og låner bort bilen til Morten.

Han er jo ikke akkurat den som fiser rundt bana for å si det sånn haha

FET BIL!

:lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ble imponert over hvor frisk den var mtp. at den ikke lada mer enn 0.35? Synes også det står respekt av at du bruker bilen som du gjør og i tillegg er så real og låner bort bilen til Morten.

Han er jo ikke akkurat den som fiser rundt bana for å si det sånn haha

FET BIL!

må jo brukes:) går greit til og lade så lite:P men har blitt vandt til det nå så nå synes jeg den går som ett dass:P

måtte stoppe på texaco dovre og fylle ja ;) så dere sto der!

hehe. går ikke bare på luft og kjærlighet denne heller sjø:P måtte fylle der enda jeg hadde vell nesten fulltank i rakkestad:P

hva har skjedd med hjulbua forran?
tror nok det er fordi den subber sånn, at den flasser av lakken eller noe?

etter gs treffet i bud så la jeg fult over og rygga så dekket huka taki hjulbuen sånn at jeg bretta den innover. så da gnagde det litt på dekket så mangla litt lakk når jeg fant ut jeg hadde gjort det. så bretta den ut igjen med "valsetang" og etter det har jeg bretta den noen ganger så lakken har sprekt og etter rudskogen nå så takka lakken der helt for seg. så nå er den slipt ned retta og sparklet:)

haha, subba sånn at lakken omtrent har koka, på et område. samt at han var uheldig å rive buen ved rygging. er bare stål å lakk, null stress :)

er ikke så dum som du ser ut til du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft at du faktisk bruker bilen med tanke på finish og "sjeldenhet" på bilen :)

Agreed! Men til ettertanke hadde det vært grusomt om en slik bil hadde blitt stående rolig. Biler blir bygd for å kjøres, samme hvor sjeldne de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft at du faktisk bruker bilen med tanke på finish og "sjeldenhet" på bilen :)

Agreed! Men til ettertanke hadde det vært grusomt om en slik bil hadde blitt stående rolig. Biler blir bygd for å kjøres, samme hvor sjeldne de er.

hehe. mange som misliker at jeg bruker bilen sånn som jeg gjør. men til og begynne med så var jo plana bare og fikse den brukbart opp også ha den som bruksbil. men det skjet seg litt da. så får nå bruke som poteten da. til omtrent alt:) men dragrace kommer jeg ikke til og prøve:P

Trist at denne fine bilen din ble skadet, men det bør jo være greit å få fiksa :) Hvor mange ganger skjer det i dag at TO E28er kjører i hverandre :wink:

var litt trist ja. men som sakt shit happens:) er vell ikke så lenge til den er klar igjen. med ny look;) er ikke så ofte 2 e28er kjører på hverandre nei:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update da:)

zjkr68cipwvgatawthhf.jpg

Den hvite foringa på giroverføringa smelta på Rudskogen så skal bytte den i morgen:)

kpdz2cbgirlytarx0oph.jpg

Slo nedi og sprakk bunnpanna på tur hjem litt drykt men er tett nå:) skraper og litt andre deler under ser det utsom :)

ti28ybtmj0mxmviq6nm9.jpg

På tide og bytte når den er så skrapt at foringa er løs?

bqijqc68eajil37uq296.jpg

Montert 2nye i stål. De varer litt lengre:)

4uq0mbdmktflcxqlm7ui.jpg

Lakkerte og sommer hjula til polerings karen i verkste i dag:-P

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...