StigJ Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Herreminflosshatt! At noe så stygt kan bli så lekkert. Schultzen er jo ikke akkurat noe fruktfat i mine øyne, men med det utseendet du får til på denne her så blir det jo bare nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 her går det unna! kan bare beudre tempoet! og Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 så jeg er verdig altså! bra jobb med rydding å flytting gutta. Giftig høyde nå, senka mer siden jeg var der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 denne bilen er helt rå!! gleder meg til mer bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Da var turboove innom meg på jobb(200m fra ny verkstedet) og sa han hadde lakkert resten av schulz delene:) så takker for den ovar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Den bilen her begynner å fortjene en Eaton M112 snart syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 M90 må vel være plenty stor nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 M90 må vel være plenty stor nok... Mja, i grunn. Men de lager jo så djævelsk med varme når man girer de langt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Gled dere til det kommer bilder..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 satser på oog rekke nordmøre gatebilklubb sitt treff i surnadal i morgen. har en del igjen og lage/montere før den tid da. men håper og rekke det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 fy fahn... digger stå-på viljen deres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Åhh, den der blir så fantastisk nydelig! Og for en ståpåvilje... Respekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Bare hyggeli Halfdan..! Har jeg ikke vært på jobb i 12timer i dag skulle jeg hjulpet deg mer.. Ønsker deg lykke til å natt å håper du kommer deg på treff i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 mer bilder da!!!! blir ratt nødt å dra til kristiansund i natt for å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 RESPEKT over alt dere får til! og bilen er bare uberfeit, ingen tvil om at den havna i riktige hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå