Gå til innhold

BMW E92 bestilt.

Share

Anbefalte innlegg

Har satt en alpinhvit 2012-modell 320D Coupe i bestilling i dag, så da da er det vel bare å melde seg inn i klubben. :D

Har aldri eid eller kjørt en BMW tidligere, så dette blir spennende. Valget stod forøvrig mellom denne, Audi A5 og nye Mercedes C-klasse Coupe. A5 fikk jeg prøvekjørt, men den var ikke helt "der", og MB virket ikke like barsk så jeg tok en råsjangs på BMW. Levering i September en gang.

Ekstrautstyr:

• [*:q6clrhf0]Titanfarget LM-felg dobbelteke 313M RFT 19"
    [*:q6clrhf0]Sportseter
    [*:q6clrhf0]Dakota skinn Oyster interiør
    [*:q6clrhf0]Soltak i glass
    [*:q6clrhf0]Harman Kardon høyttalersystem
    [*:q6clrhf0]M Sportsfjæring
    [*:q6clrhf0]M Sportsratt i skinn
    [*:q6clrhf0]M Aerodynamikkpakke
    [*:q6clrhf0]Individual antrasitt taktrekk
    [*:q6clrhf0]Individual Shadow line høyglans
    [*:q6clrhf0]Interiørlister i aluminium, finslipt
    [*:q6clrhf0]Automatisk avblendbart speil
    [*:q6clrhf0]Oppbevaringspakke
    [*:q6clrhf0]Lyspakke
    [*:q6clrhf0]Cruise Control
    [*:q6clrhf0]Navigasjon Professional m/3D kart, iDrive og HDD
    [*:q6clrhf0]Park Distance Control
    [*:q6clrhf0]Klimaautomatikk
    [*:q6clrhf0]Midtarmlene foran
    [*:q6clrhf0]Gulvmatter i velour
    [*:q6clrhf0]Mobiltelefon med blåtann
    [*:q6clrhf0]USB-Audio grensesnitt
    [*:q6clrhf0]Utvidet tilkoblingsmuligheter for telefon

Eneste jeg var veldig i tvil om, var om jeg skulle ta lyst eller sort skinn interiør på hvit bil, men jeg tror det går greit med lyst. Får litt mer kontraster inni bilen. Jeg syntes disse felgene kler bilen bra. :)

hocvjq70ukqenn6iq8ne.png

do3g6atj0qd5mazyjkwo.png

h9fmt5mrmf3r6deugzk1.png

1nobxgzxj5unqmefmkdk.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok en råsjangs på BMW

Høres ut som at du har rimelig greit med penger når du bestiller deg en 2011 modell med masse utstyr, uten å prøve en bmw og tar sjangsen på at det blir bra :P hehe

Men velkommen til forumet og RÅfin bil! Elsker hvite E92´er! Bare å pøse på med bilder når du får den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for slik som på bildene. Var jo griselekkert. Det er du som skal ha bilen og drit i videresalget. Alltid en som har samme smak som deg. Du kommer nok ikke til å brenne inne med den når den en gang skal selges igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med M-pakke får du sort taktrekk. I tillegg til sort dashbord, sorte dørpaneler og sorte tepper så får du fine kontraster. Både mot setene og utvendig farge. Blir bra det der :)

Men interiørbildet ditt viser ikke sportsseter da. (Ser ikke sånn ut i hvertfall. Mulig jeg blir lurt av at det er et datagenerert bilde). Med M-pakke skal jo disse være disse inkludert så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder skal jeg ta. Forhåpentligvis med sommerdekk da. :)

Dette er med sportseter ja (inkludert i M-pakken). Vurderte bensin, som selvfølgelig har en mye penere lyd. Men jeg ble anbefalt fra flere hold å gå for diesel når jeg bare skulle ha 2 literen. Mye bedre bunndrag (skal kjøre mye i byen også), ca. 400 newton og den går på luft og kjærlighet hva drivstoff angår.

Jeg har valgt leasing i denne omgang. Den nye generasjonen kommer nok ikke med det første, og da kan jeg bare bytte nøkler med BMW om 3 år om jeg vil ha den nye. Eller jeg kan velge å kjøpe denne ut. Slipper å tenke på hva som lønner seg ift. utstyr med tanke på fremtidig salg også.

Benz coupe var knallfin ja. Virket litt større en 3-serie. Fikk dog følelsen av at C-klasse designet ikke kom til å gi meg noe etter en stund. Men interiøret var rått, spesielt ratt, stoler og instrumenter. God bakseteplass var det også. Tror nok kjøreopplevelsen var rettet mot det komfortable.

4jlj5gcm8ecbcdcchycv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst skinn er vanskelig å selge senere.Velg heller sort eller brun skinn.

Jeg tror ikke han bekymrer seg om det når han kan bare bestille en bil uten å ha prøvd en først. :D

Uansett, lyst skinn er veldig fint på hvit bil og rett valg, og at lyst skinn er trøbblete å selge i ettertid er nå bare bullshit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liten erfaring med bruktmarkedet, men iflg. BMW var lyst skinn veldigt populært og de solgte mye av det. Skulle forresten gjerne ha prøvekjørt, men verken BMW Norge eller Bilia hadde noen inne, og sedan var visst ikke helt det samme. Derfor ble det slik.

Er det forresten noe poeng å gjøre noe lakkbehandling på en ny bil? Tenker da på slike "supervokser" som holder en stund, og (kanskje?) gjør bilen lettere å holde ren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...