HåkonN Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Har satt en alpinhvit 2012-modell 320D Coupe i bestilling i dag, så da da er det vel bare å melde seg inn i klubben. Har aldri eid eller kjørt en BMW tidligere, så dette blir spennende. Valget stod forøvrig mellom denne, Audi A5 og nye Mercedes C-klasse Coupe. A5 fikk jeg prøvekjørt, men den var ikke helt "der", og MB virket ikke like barsk så jeg tok en råsjangs på BMW. Levering i September en gang. Ekstrautstyr: [*:q6clrhf0]Titanfarget LM-felg dobbelteke 313M RFT 19" [*:q6clrhf0]Sportseter[*:q6clrhf0]Dakota skinn Oyster interiør[*:q6clrhf0]Soltak i glass[*:q6clrhf0]Harman Kardon høyttalersystem[*:q6clrhf0]M Sportsfjæring[*:q6clrhf0]M Sportsratt i skinn[*:q6clrhf0]M Aerodynamikkpakke [*:q6clrhf0]Individual antrasitt taktrekk[*:q6clrhf0]Individual Shadow line høyglans[*:q6clrhf0]Interiørlister i aluminium, finslipt[*:q6clrhf0]Automatisk avblendbart speil[*:q6clrhf0]Oppbevaringspakke[*:q6clrhf0]Lyspakke[*:q6clrhf0]Cruise Control[*:q6clrhf0]Navigasjon Professional m/3D kart, iDrive og HDD[*:q6clrhf0]Park Distance Control [*:q6clrhf0]Klimaautomatikk[*:q6clrhf0]Midtarmlene foran[*:q6clrhf0]Gulvmatter i velour[*:q6clrhf0]Mobiltelefon med blåtann[*:q6clrhf0]USB-Audio grensesnitt[*:q6clrhf0]Utvidet tilkoblingsmuligheter for telefon Eneste jeg var veldig i tvil om, var om jeg skulle ta lyst eller sort skinn interiør på hvit bil, men jeg tror det går greit med lyst. Får litt mer kontraster inni bilen. Jeg syntes disse felgene kler bilen bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 jeg tok en råsjangs på BMW Høres ut som at du har rimelig greit med penger når du bestiller deg en 2011 modell med masse utstyr, uten å prøve en bmw og tar sjangsen på at det blir bra hehe Men velkommen til forumet og RÅfin bil! Elsker hvite E92´er! Bare å pøse på med bilder når du får den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Lyst skinn er vanskelig å selge senere.Velg heller sort eller brun skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 gratulerer med nydelig bil. trur du vil bli godt fornøyd med denne jeg likte godt kombinasjonen av hvitt å sort inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Helt riktige felger! Digger disse 313 style felgene på E9x. Ellers ser det veldig lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Gå for slik som på bildene. Var jo griselekkert. Det er du som skal ha bilen og drit i videresalget. Alltid en som har samme smak som deg. Du kommer nok ikke til å brenne inne med den når den en gang skal selges igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Neste generasjon 3-serie kommer neste år... Og coupé blir tidlig lansert... Hvorfor ikke vente? Ville heller tatt en brukt E92 i vente på F32 (?)... Blir uansett ikke feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Lekkert er vel ordet å bruke i denne sammenhengen. Jeg tror ikke du vil angre på valg av bil, selv om jeg må innrømme at den nye Benz-coupèen er knallfin å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Med M-pakke får du sort taktrekk. I tillegg til sort dashbord, sorte dørpaneler og sorte tepper så får du fine kontraster. Både mot setene og utvendig farge. Blir bra det der Men interiørbildet ditt viser ikke sportsseter da. (Ser ikke sånn ut i hvertfall. Mulig jeg blir lurt av at det er et datagenerert bilde). Med M-pakke skal jo disse være disse inkludert så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchestr Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Grom bil med alt ustyret jeg skulle ønske var i min egen. Sikler veldig mye på dem samme felgene, synd ikke lommeboken min strekker til.. Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurthest Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Synes selv sort interiør passer best på hvit bil, men det blir jo smak og behag. Felgene så gromme ut Liker ikke diesel selv, men blir sikkert en god kjøreopplevelse uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonN Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Bilder skal jeg ta. Forhåpentligvis med sommerdekk da. Dette er med sportseter ja (inkludert i M-pakken). Vurderte bensin, som selvfølgelig har en mye penere lyd. Men jeg ble anbefalt fra flere hold å gå for diesel når jeg bare skulle ha 2 literen. Mye bedre bunndrag (skal kjøre mye i byen også), ca. 400 newton og den går på luft og kjærlighet hva drivstoff angår. Jeg har valgt leasing i denne omgang. Den nye generasjonen kommer nok ikke med det første, og da kan jeg bare bytte nøkler med BMW om 3 år om jeg vil ha den nye. Eller jeg kan velge å kjøpe denne ut. Slipper å tenke på hva som lønner seg ift. utstyr med tanke på fremtidig salg også. Benz coupe var knallfin ja. Virket litt større en 3-serie. Fikk dog følelsen av at C-klasse designet ikke kom til å gi meg noe etter en stund. Men interiøret var rått, spesielt ratt, stoler og instrumenter. God bakseteplass var det også. Tror nok kjøreopplevelsen var rettet mot det komfortable. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Lyst skinn er vanskelig å selge senere.Velg heller sort eller brun skinn. Jeg tror ikke han bekymrer seg om det når han kan bare bestille en bil uten å ha prøvd en først. Uansett, lyst skinn er veldig fint på hvit bil og rett valg, og at lyst skinn er trøbblete å selge i ettertid er nå bare bullshit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonN Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Har liten erfaring med bruktmarkedet, men iflg. BMW var lyst skinn veldigt populært og de solgte mye av det. Skulle forresten gjerne ha prøvekjørt, men verken BMW Norge eller Bilia hadde noen inne, og sedan var visst ikke helt det samme. Derfor ble det slik. Er det forresten noe poeng å gjøre noe lakkbehandling på en ny bil? Tenker da på slike "supervokser" som holder en stund, og (kanskje?) gjør bilen lettere å holde ren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Misunnelig!!! Nydelig e92! Du blir neppe å angre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå