awt Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Jeg fant ingen annen tråd om denne, så beklager om det er repost. En hel haug med bilder her. Utrulig tøff bil, og absolutt en opptur etter 1-serien som nettopp ble lansert. Så er et bare til å vente en 15-20 år, så kan man få den til en overkommelig pris her hjemme også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Mmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Liker dette. F10/F11 ser en god del bedre ut en E60/E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Ser veldig bra ut! Ser litt mer ut som en ettertaker etter den fineste av de alle(39 M5) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Da har Fredrik offisielt fått en ny drømmebil, så da er det bare å vente til jeg blir gammal å grå så jeg kanskje kan få råd til en. Ser som forventet hel rå ut, og med gøyale og lekkre detaljer ut i fra hva jeg kan se på bildene. Men jeg skal også være litt negativ da jeg ser bilen har 560 hester, noe som er i massevis men er det nok til å stagge den kommende RS6 og AMG 65. Rundt ringen vil nok M5en være overlegen men vil den klare å holde dem bak seg på rettstrekka, særlig Audi er farlig på høgget om dagen Men ellers så har bilen imponerende tall, 0-100 på 4,4 sekunder og ett CO2 utslipp på bare 232g/km (like mye som min 2002 520IA hadde) er imponerende Nei detta var en lekker bil, gleder meg til å se mer til denna etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Meget lekker ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå