Gå til innhold

Lukter krutt!! - Ny M5

Dagga9
 Share

Anbefalte innlegg

Synes det blir for tamt og kjedelig jeg, rett og slett (da tenker jeg på utseendet). Her kunne BMW lært litt av Mercedes/AMG. Samme bredde som en standard 5-serie, samme kjedelige eksosutsløp som M5 E61 og M3 E92 (hvor mange kommer ikke til å investere i en ettermarkedseksos her?), få kule detaljer og hva med crome-innfatningen rundt sidegjellene......ser billig ut!

Dessuten - kanskje ikke så viktig - men færre hk enn både E63AMG performance pkg og siste modell RS6.

+1 Men fargen er pen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker bil, men de refleksene bak der kunne spart seg. Tipper det blir option å bestille uten dem.

Det gjør det nok ikke ettersom lyktene i F10/F11 ikke har reflekser i baklyktene sett rett bakfra. Derfor er refleksene plassert i støtfangeren, men at det er helt forferdelig er jeg enig i. Det første jeg hadde gjort ved en levering av slik bil (og hvilken som helst F10 for den saks skyld) er å levere den til plastsveis og lakkering.

Forøvrig er det godt å se at det tilbys manuell girkasse og M Driver Package som inkluderer kjørekurs og økt toppfart til 305 km/t..

Kanskje man til og med er så heldig at man får se en high-powered versjon slik som E71 X6 M eller E90 M3 Lightweight etterhvert også.. Hvem vet.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er det godt å se at det tilbys manuell girkasse og M Driver Package som inkluderer kjørekurs og økt toppfart til 305 km/t..

Absolutt... og jeg liker også fokuset enkelte bilprodusenter har fått når det gjelder manuelle gearkasser for skikkelige entusiaster.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
Synes det blir for tamt og kjedelig jeg, rett og slett (da tenker jeg på utseendet). Her kunne BMW lært litt av Mercedes/AMG. Samme bredde som en standard 5-serie, samme kjedelige eksosutsløp som M5 E61 og M3 E92 (hvor mange kommer ikke til å investere i en ettermarkedseksos her?), få kule detaljer og hva med crome-innfatningen rundt sidegjellene......ser billig ut!

Dessuten - kanskje ikke så viktig - men færre hk enn både E63AMG performance pkg og siste modell RS6.

Du får sende den til Automote og be de valse hjulbuer og sette på et riegerkit da...

Jeg synes bilen så utrolig lekker ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo alltid BMW's M biler vært raskest rundt banen!? Effekten skal også stemme med bil, ref. Topgear M3 vs. C63 AMG vs. RS4....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt av poenget med en M5. Det er en diskrét og stilfull bil med superkrefter under panseret og ett guddommelig veigrep. En ekte sleeper! Et prakteksempel på M5 sitt image er jo reklamen for E39 M5 med Madonna. :twisted:

Og jeg synes en M5 ser mye mer eksklusiv ut enn en tilsvarende Merce som er nedlesset i chrom. Men smak og behag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker E60 M5. Designet er mer vellykket og ingeniørmessig er det mye mer interessant med en V10-blokk fra formel-1 som drar opp til 9000 RPM...

Toppfarten til E60 M5 pisser forøvrig på F10 M5. Fjerner du sperra drar den rolig forbi 320 KM/T...

Ikke noe fan av dette nye turbohysteriet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...