Gå til innhold

Reisebrev: Nürburgring 24H, 39. løp, 2011


noekult
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ferrari fra Offenbach jo. Min tyske hjemby :P Btw er Frankfurt mer enn bare høyhus og handlegaten. Liker meg best i Bornheim. Veldig fint område med mye kneiper

Aha. :)

Ja, virka som om vi kunne vært der og sett så byen i noen dager til, hvertfall. Så ut som en by med stor potensiale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor bodde dere i Düsseldorf?

Kameraten min måtte jobbe til 00:30 torsdagen (egentlig fredag), og han regnet med å bare få par-tre timers søvn. Så vi bestemte oss for å ta fly på fredag, tidligst mulig, for å få med oss litt kvalik. Vi tenkte også at vi kunne sovet fra rundt 11 på fredagen til 15-tiden før vi dro til Ringen - men som man kan lese i første post så ble vi så gira at vi bare kjørte rett dit.

Grunn to var det at flyene som gikk i nærheten av banen (+/- 2 t.: Düsseldorf, Frankfurt etc.) og hadde avreisetid på formiddagen på fredag, kosta typ 3000-4000 kr. stykket, enveis! Det hadde vi ikke råd til... Også gikk ikke Ryan Air til Hahn på fredag....

Så da ble det bare Düsseldorf grytidlig på fredagen.

En liten bonus var å få opplevd et sted til og det var kult for oss som ikke er ofte i Tyskland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Veldig flott og bra skrevet Reisebrev, også med masse bilder :D:applause:

Kjenner jeg gleder meg enda mer til vi skal til Nurburgring til sommern :) Skal også bli digg å la bimmeren få strekke skikkelig ut på tyske motorveier uten å risikere fengsel slik man gjør i Norge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... dette reisebrevet fortjener oppmerksomhet igjen. Det er bra skrevet og har maaaange interessante bilder... :)

Er det bare hos meg at det blir rot på bunnen av sider med mange bilder ved at innlegsavsnittene legger seg over hverandre? Jeg opplever det samme i dette reisebrevet. Jeg bruker Firefox 9.0.1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... dette reisebrevet fortjener oppmerksomhet igjen. Det er bra skrevet og har maaaange interessante bilder... :)

Er det bare hos meg at det blir rot på bunnen av sider med mange bilder ved at innlegsavsnittene legger seg over hverandre? Jeg opplever det samme i dette reisebrevet. Jeg bruker Firefox 9.0.1.

Samme hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... dette reisebrevet fortjener oppmerksomhet igjen. Det er bra skrevet og har maaaange interessante bilder... :)

Er det bare hos meg at det blir rot på bunnen av sider med mange bilder ved at innlegsavsnittene legger seg over hverandre? Jeg opplever det samme i dette reisebrevet. Jeg bruker Firefox 9.0.1.

Samme hos meg.

Virker helt fint her.Begge reisebreva virkrer. Opera 11.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...