flobben Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 veldig fin bil du har her... angående treverk så synes jeg det er en fin kombinasjon med lyst treverk, så er enig med ditt valg her. Blå fargen din er jo ganske pen også, jeg liker kombinasjonen mørk bil med lystreverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Hva er ditt inntrykk av 3-literen? Mitt inntrykk er at den ikke føles spesielt hvass eller hissig. Bare veldig sterk og rask. Bilen akselrerer fort, men veldig udramatisk. Har nok noe med den høye utvekslingen. Husker jeg ikke helt feil så klarer den 100 på andregiret. Noe som delvis kan forklare det fine 0-100km/t-tallet på 6,6 sek. Denne hører nok til under "teknisk", men siden temaet er brakt opp nevner jeg denne: http://www.sprintbooster.com/menu.asp?menu=2&submenu=6 Kjenner noen til dette produktet? Selges af Felgimport i Norge. Det høres ut som det virker, men jeg er vanligvis skeptisk til å tukle med elektronikken i bilen. Men det høres jo bra og sikkert ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Gratulerer med flott bil og flott farge! (har LeMans-blå selv) Harman Kardon-anlegget er jo helt knall, og jeg er enig i å ikke velge sportseksos ved siden av, da dette bare vil være irriterende i lydbildet! Original BMW 6-er-lyd er jo nydelig uansett! Personlig er jeg ikke fan av treverk i bil, selvom jeg hadde det i min forrige (e60), da med sort skinn og sort edeltre med mørk "blå-grå-sort finish". Men til deres lyse skinn så passet dette mørkebrune meget bra! Selv hadde jeg nok valgt pianolakk, men hver sin smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Hva er ditt inntrykk av 3-literen? Mitt inntrykk er at den ikke føles spesielt hvass eller hissig. Bare veldig sterk og rask. Bilen akselrerer fort, men veldig udramatisk. Har nok noe med den høye utvekslingen. Husker jeg ikke helt feil så klarer den 100 på andregiret. Noe som delvis kan forklare det fine 0-100km/t-tallet på 6,6 sek. Denne hører nok til under "teknisk", men siden temaet er brakt opp nevner jeg denne: http://www.sprintbooster.com/menu.asp?menu=2&submenu=6 Kjenner noen til dette produktet? Selges af Felgimport i Norge. Det høres ut som det virker, men jeg er vanligvis skeptisk til å tukle med elektronikken i bilen. Men det høres jo bra og sikkert ut. snakket med en som hadde dette på mersjæ cls320cdi og han mente det fungerte bra... så vidt jeg skjønner så lurer du bare signalene sånn at det virker som at du gir tråkkere fortere på pedalen. Blir vel litt som m-knappen på m-bilene, hvor man får bedre gassrespons. Vet ikke helt om jeg hadde investert i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Pen bil du har! Veldig stilig at dere har valgt å skille dere ut fra den eldre garde også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Bilen er akkurat den samme, men jeg fikk bare lyst til å vise noen skrytebilder. Ikke noe mer. Bildene ble tatt lørdag 1. oktober. En ubegripelig fin og varm oktoberdag. Kunne vi bare få flere. Dette bildet er imidlertid tatt i midten av september. Her er oktoberbildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Har ikke ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Hver vår kribler det litt både her og der når det gjelder nye saker og ting til BMWén. Jeg var på mange måte meget fornøyd med felgen jeg hadde, men lysten til noe nytt tok etter hvert overhånd. Legger ved noen bilder som er tatt for et par uker siden. Nye felger og dekk, dvs. OZ Superleggera III, 8,5 x 19 og 9,5 x 19 med Michelin Pilot Super Sport 235/35/19 og 265/30/19, BMW Performance girstang, BMW Performance håndbremshåndtak samt forkrommede eksoshaler. Vi er fremdeles meget fornøyd med bilen som har fungert uten noe trøbbel de første 28 tusen km. Jada, vi kjører og kjører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Veldig pen bil, likte de nye felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Meget lekkert! Liker godt de OZfelgene der. Bare så synd de er så dyre. Fantastisk interiør også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Fantastisk nydelig bil! Skulle vært flere av den "eldre garde" som hadde et slikt nivå på sin bilinteresse Skjønner godt at du....kjører.......og kjører....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Herlig å se noen som satser på kvalitet i alle ledd. Utrolig lekre felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Nydelig BMW! Skulle ønske jeg hadde det samme interiøret! Har sett deg flere ganger når jeg har vært ute og kjører, jeg er den unge mannen i den andre blå e92en Var vel ganske recently jeg lå et par biler bak deg ved kvadrat, da noen hadde mista hele skapet i veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Takker for gode ord. Jeg har nok sett deg og bilen også. Det er jo ikke så veldig mange Le Mans blå coupéer i distriktet. Skal forsøke å hilse hvis jeg er kjapp nok til oppfatte at det er deg. Jeg husker episoden med skapet. Ekkel situasjon for de som havner opp i noe slikt. Litt for stor fart i rundkjøringen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Meget lekkert! Liker godt de OZfelgene der. Bare så synd de er så dyre.Fantastisk interiør også! Jada, felgene er dyre. Du skal være passe gal for å gjøre slike valg, men på den annen side: En ferietur på et par uker til et varmere land for en familie er også dyrt har jeg forstått. Og den varer bare en kort stund. Felger kan vare i flere år har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå