StigJ Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Tar ordene til Spruddel her på forumet og lager en liten skvettlapptråd. Vis oss deres skvettiser!! Z4en E46en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 e46Ci Berre foran enda, har bak og, men usikker på om jeg skal montere de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Måtte slipe ned mine skvettlapper da di bare subba langs bakken ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Her er ett av min med modifiserte lapper grunnet høyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Her er vår 2003 E46 318d Touring. Skvettlappene bak er fjernet idag fordi de var for lave når bilen er lastet på våre turer til Sydfrankrike og Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Usj ja, det er det som er dumt med slike lave biler Fredrik. Joachim S Hamar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Kjøpte egentlig inn skvettisene til vinters bruk, men fant ut at de like gjerne kunne stå der hele året, for å spare kanaler/bakfanger for grus osv De er heller ikke så store at de skjemmer noe særlig, selv om det så klart er penere uten egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Jeg synes faktisk at skvettlapper kan være "pene" de. Kommer helt an på størrelsen. Noen ganger synes jeg at det ser tomt ut uten. Usikker om jeg skal montere på min e36 eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Skvettlapper er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 veldig mange som hadde skvettlapper...aldri tenkt over det eller lagt merke til det..hmm...skal ha meg skvettlapper på sjuern bak også...men de er uberkule og ser ut som ett lite bodykit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Usj ja, det er det som er dumt med slike lave biler Fredrik. Jeg gidder faktisk ikke å høre på at skvettlappene bak subber ned i bakken hele tiden når bilen er tungt lastet. Husk at E46 Touring ikke har nivåregulering og at den derfor synker relativt kraftig ned når den er tungt lastet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Haha, så denne tråden nå og begynte å lure på om den fantes før jeg sa det, men ser jo hva du skriver i toppen Har ikke så mange bilder, men får legge ut det jeg har med, så skal jeg ta noen detaljbilder senere Forresten Fredrik, det er vel det man har coilovers til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Coilovers er nivåregulering på høyt plan, ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Nei, men da blir den stiv nok at den ikke senker seg så mye når du laster den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Ja, det er hvertfall sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå