Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Umulig å kjøre senka bil i Østfold uten at det er godkjent i vognkortet, de er jo overalt. Ble stoppa av vegvesenet med den høyden jeg har nå til og med. Coilovers ser bra ut men mye styr med å få det godkjent, hvertfall BC racing coilovers :)

Skrevet

ja her i landet kommer du nok ingen vei ut TUV... litt bedre her i rundt.. polititet er du heldig om du møter på en gang i uka og teknisk kontroll har jeg aldri hørt om :D

• 4 weeks later...
Skrevet

Nye bremseskiver foran og bak, alle bensinrøra er blitt bytta, og indre og ytre endeledd. Firehjulskontroll og service ble også gjort, vegvesenet next for å godkjenne senkesett og eu kontroll deretter :)

post-64146-0-97479000-1406739331_thumb.j

post-64146-0-37825700-1406739340_thumb.j

• 2 weeks later...
Skrevet

Den ser faktisk veldig bra ut med de felgene, litt for moderene på E34 tenkte jeg først men så ombestemte jeg meg ;) Virkelig en strøken bil :)

Skrevet

Akkurat lest gjennom hele tråden. Mye fin lesing

Skulle ønske min var så strøken, må begynne å ta rustnpå min egen snart å men er jo ikke det billigste om man skal ta rust å hel lakke

Nydelig eksemplar, ble denne solgt ny i Norge i 88 eller er det import bil?

• 2 weeks later...
  • 6 months later...
Skrevet (endret)

Mista lappen i 6 måneder så har ikke fått skrevet så mye her, men nå som jeg endelig har fått den igjen kan jeg oppdatere dere litt! Har vært på eu og fått den godkjent i to nye år. Har fått byttet, foringer, hjullager osv. Fant ut at registerkjede også måtte byttes så dette ble også gjort. Må også nevne at alt av deler ble bestilt orginalt fra BMW! Tok en liten tur til Sverige idag også:

post-64146-0-16750900-1426452468_thumb.j

post-64146-0-75134700-1426452503_thumb.j

Endret av e34bmw535i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...