e34bmw535i Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 Bare noen smådetaljer igjen, sote lyktene litt, få på lister som har samme farge som listene på sidekjørta, og space ut felga litt så begynner det å nærme seg
Kristiansan'årn Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Hehe, ble feet nå, sy på akkurat samme look som var tiltenkt min 520 før jeg solgte den sent from my microwave using tapatalk
taxibjørn Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Kjempeflott bil og flott arbeid i denne tråden !!
Turbo-HF Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Ble meget pen, ja, som de andre allerede har sagt / skrevet!
AHellem Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 følger med her! regner med det blir enda mer fix etterhvert! nydelig bil!
e34bmw535i Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 Takk folkens! Fremtidige planer blir å bytte skiver bak og foran, muligens erstatte cat med 2.5" rør, bytte grenerør, trimkam, chip, proffsote vinduene litt, få litt mørkere lykter foran, få listene på døra nederst i samme farge, og få på spacer. Er ikke sikkert alt blir gjort før jeg får lappen, litt av penga går jo til det nå. Tar gjerne imot tips fra dere om hva som kan gjøres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå