gallay Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Haters gonna hate Var jo litt spesiell da Gonna make rat look?
Marjooozz Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 Haters gonna hate Ja, wheelgapet ditt. coilovers kommer til sommeren be patient
scoot Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Kjøp deg noen dødsbillige fjører i mens ? For den var fanken så høy akkuratt nå! Haha Og jeg liker haters looken
Marjooozz Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 Kjøp deg noen dødsbillige fjører i mens ? For den var fanken så høy akkuratt nå! Haha er planen det faktisk! er russ nå, så det blir verken noe jobbing eller arbeid med bilen fremover
Marjooozz Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 vet det, men er lønning snart! da blir det fortgang i ting. Har bestilt eu til tdn idag! skulle ha vært inne på eu i juli ifjord... Kan komme med en update imorgen
Ullsokk Skrevet Juli 27, 2012 Skrevet Juli 27, 2012 Haters gonna hate Ja, wheelgapet ditt. coilovers kommer til sommeren be patient
Marjooozz Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Er vell på tide med update kansje da? jaja, har hatt mye å ta meg til i det siste siden jeg har begynt som lærling! Har vært mye fokus på dette og mindre fokus på alt annet... Har begynt som lærling på Namdal Bilskade i Namsos. Stortrives Er ikke så mye jeg kan/har mulghet til å gjøre med bilen enda, men å bygge om eksosen kunne jeg så da ble det en tur til biltema å handle rør! Glemte selvfølgelig å ta bilder av selve eksos bygginga, men har noen av når det ble ordnet 2 2,5¨ stusser Er ikke verdens beste sveiser, men det ble tett og da er jeg fornøyd! hadde vært fancy med 2 diesel stusser, men hadde bare en slik for hånda... hadde en lekkasje... Ble sånn passe fornøyd med resultatet, men får gå Dieselpurka ebay... Er ikke den store ''updaten'' men er da noe Kommer flere fremover nå som jeg har fast inntekt! Får håpe at motivasjon til å holde tråden gående holder seg oppe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå