PenguiN- Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Dette er den flotteste E30`n jeg har sett. Og jeg hater E30. for en flott bil..og for et stuk...og for noen felger...argh så lyst jeg fikk på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Hvorfor ville du egentlig selge RSene og viftene? Den ser jo heeelt fantastisk ut med det settet på! Lurer på det samme. grommeste hjuloppsettet eg har sett på en e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Forandring fryder folkens Edit: -og flott som vanlig Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Utrolig gromt Tore Lurer på hvor fort du hadde fått solgt RS'ene dine hvis du kun solgte de med turbofans'a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Bare digger de hjula med viftene. Så spesi og samtidig så rått. Overgår du disse er du jammen flink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Bare digger de hjula med viftene. Så spesi og samtidig så rått. Overgår du disse er du jammen flink! +1, er veldig spent på hva du kommer med når RSene er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Må være noe man ikke ser ofte til her i Norge... Jeg tenker HRE, CCW eller Rotiform.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Kommer han med Rot-i-form blir det fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 E30 skal ha oldschool felger. Punktum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Meget bra! Jeg liker RS felgene uten deksla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 E30 skal ha oldschool felger. Punktum Ikke kom her å si disse ikke hadde sett bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 for en bil!!! vil ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Er så fett med E30! Og i tillegg så kliss strøken "sidepipe" eksos er så kul detalj på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Hadde aldri solgt viftene, helt fantastisk rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 E30 skal ha oldschool felger. Punktum Ikke kom her å si disse ikke hadde sett bra ut!! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Rs, MED vifter spiser jo samtlige av de felgene til frokost;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå