Gå til innhold

Noen som har noe bilder fra Rudskogen i dag å slenge ut?

Share

Anbefalte innlegg

Noen som har bilde av min E46 touring? Var der fredag og lørdag. Stod utstilt med BMW 330 skilter og lørdag var jeg utpå familiekjøringa. Evt bilder av E36 M3 med DN41xxx registrering, husker ikke nr :P Estorilblå. Jeg snurra med den på fredagen og traff autovernet, så en liten skade ble det, men det blir fikset opp, bare litt lakkering :)

Var vel "litt" mer enn lakkering?? På grillen ihvertfall? Eller fikk du slått ut bulken igjen? Men såg ut som det gikk bra med den. Du må ta hårføneren fatt og få ut fukten i lykta di og sjekke pakningen etterpå ;-)

Fin bil!!!

IMG_4254.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har byttet pakningen på lykta før, men hjalp ikke, så skal bytte lykten. Den var sånn før kræsjen. Grillrammen er den eneste delen som må byttes og noe justering på framskjermen kreves, det er stort sett alt bortsett fra lakk på frontfanger. Så gikk heldigvis bra, kunne gått mye værre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bilde av min E46 touring? Var der fredag og lørdag. Stod utstilt med BMW 330 skilter og lørdag var jeg utpå familiekjøringa. Evt bilder av E36 M3 med DN41xxx registrering, husker ikke nr :P Estorilblå. Jeg snurra med den på fredagen og traff autovernet, så en liten skade ble det, men det blir fikset opp, bare litt lakkering :)

fyfyfyfyfy Spruddel! den pærelen av en m3 må du være snill med :)

Jeg var snill med den, men den var ikke snill mot meg :( Den runden jeg kjørte roligst og et litt annet spor, der var det noe oljesøl som ikke var blitt sandert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sort en, med sorte felger å Toyo R888.

Jeg tok noen bilder av en rød E87 og en svart E81 som kom i følge. Den svarte hadde performance fangere og svarte hjul. Var det den? Begge bilene var skikkelig fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Kan ha vært lørdagen ja. Overnattet fra lørdag til søndag på Rygge. Så da var det sikkert rett før det. Måtte ha meg en liten svipptur over grensa etter det var slutt på Rudskogen. Så en plass mellom der og Rykke kan nok stemme ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sort en, med sorte felger å Toyo R888.

Jeg tok noen bilder av en rød E87 og en svart E82 som kom i følge. Den svarte hadde performance fangere og svarte hjul. Var det den? Begge bilene var skikkelig fine!

Det var hans og den røde var min ;) Kommer performancefanger på den også i nærmeste framtid!

Legg gjerne ut bildene om du gidder..:)

Noen som tok bilder under familikjøringa 12-13 på lørdag? Det var eneste turen jeg var utpå, men hadde vært moro og sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hehe. Kan ha vært lørdagen ja. Overnattet fra lørdag til søndag på Rygge. Så da var det sikkert rett før det. Måtte ha meg en liten svipptur over grensa etter det var slutt på Rudskogen. Så en plass mellom der og Rykke kan nok stemme ja :-)

Der kan du se :) Da huska jeg riktig :)

Ullsokk: Det var deg jeg lå etter ut fra Rudskogen på lørdagen :) Takk for hyggelig følge til du svingte av på butikken ;)

Ahh :) Husker deg. Flott touring du har! :D Takk for følge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...