Gå til innhold

Familiebilen E34 540i/6 Touring


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte den egentlig bare fordi jeg ikke har noe annet og skru på ;) 

skal bare fikses så selges tenker jeg. Er en del små plukk men nærmer seg nå.

gleder meg til 540'n er ferdig selv, men om den blir klar til sommer veit jeg ikke. Skal gjøres mye å det skal gjøres ordentlig 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste "spam" bilde her før 540'n er tilbake✌️ Får håpe det blir no kjøring i år da! Hvis ikke så får jeg bare trøste piske 528'n og Banedråget! Men blir vell ikke helt det samme. 

 

Men om noen har deler ( panser, grå innredning utenom stoler og dæsj ) så skrik ut. Med eller uten lister er et fett . Grå skinn dørtrekk, midtkonsoll er jo pluss ;) lys innreding til bagasje er også noe jeg trenger samt grått teppe. image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E39 er ikke helt meg, så må veie opp med no E34 også :) 

Denne har sett sine bedre dager, overaskende lite rust men kan nok trenge en liten vask ;) får nå se hva planene er. Første omgang bare få den til og gå, så shine den litt. Mulig den blir solgt vidre til noen som vill få den på veien igjen da jeg bare måtte redde den fra der den sto for døden.. 

Morro og finne slike biler, men mindre morro når man ikke får tatt dem med hjem eller dem er for slitne.

 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette likte jeg godt Liffi :).

Etter felgene og dømme,har vel denne hatt sin storhetstid på begynnelse av 2000 tallet.

Typisk look da.

Prøv å fiks den og få den kjørbar.Det fikser du på en time med de kunnskapene du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får nå se hva planen er. Trodde først det var en org 535i. Men etter litt sjekking så er det nok bare en 520i med 3.5 motor :( 

 

så siden bilen er såpass fin for rust, lite utstyr og uten luke, bra understell osv så vurderer jeg og hive i motor og gir fra 540'n ( banedråget ) over i denne, da dråget har litt rust plager og gåent understell hehe.. Men, er noe usikker så må grubble litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fikk henta "rustfrie" dører igår, avtagbart hengerfeste, ny M bakfanger med hengerfeste utak kommer neste uke! Samt no dørhåndtak ble kjøpt ;) 

 

så nå begynner delene og komme på plass. 

 

 

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såså ;) har ikke tid til alt nå, men vi kan si det sånn at vi skal ta oss en tur sammen i veteranbila våre neste år ✌️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gammle interiøret er tilbake gitt! 

Kjøpte en 540ia som det gammle interiøret sto i. Så det blir stura bort nedi kjelleren tenger jeg..

Angra fra jeg solgte det. Finner ikke strøkne M interiør lenger! 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...