Fredrik 90 Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Så bilen din på utsiden av Stoa Karosseri i stad! Er den ferdig? Så litt slik ut:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Ja nå skulle den være ferdig, fikk telefon i stad om at jeg kunne hente bilen i morgen Så det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Så bra:) var veldig fin der den stod. Er en bmw entusiast som jobber der, å han er alltid veldig nøye:) Likte høyden mellom hjul og hjulbuen også, så veldig bra ut:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Det hørtes veldig bra ut, har ikke sett bilen selv men regner med det er bra siden det er ett profesjonelt sted. Ja jeg synes også avstanden mellom hjul og skjem er fin, til tross for at bilen ikke er senket. Noen som aldri kan få bilen lav nok maser jo men dette er en bruksbil hele året så den får bli som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Da har jeg i dag vært oppe på Stos karroseri som er Bavaria sitt karosseri verksted. Må si meg fornøyd med jobben de har gjort så langt, godt å ha bilen i topp stand igjen. Ny felg er også kommet på plass så nå er det vel bare å få på vinterdekka snart Hadde denne som leiebil i perioden mens bilen ble fikset, 2013 A3 1,6 TDI som gikk uhyre billg og var lettkjørt og fin Perfekt konebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Hehe morsomt at den pleier å være parkert samme plass som min ( i bakgården. Om ikke jeg tar megafeil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 Hehe morsomt at den pleier å være parkert samme plass som min ( i bakgården. Om ikke jeg tar megafeil) Sier du det? Nå er det fruen som kjører når den står der men jeg er der jo av og til, hva kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Så ut som et fint resultat. Du må forresten kjøpe deg sorte hjulbolter som står i stil til de originale låseboltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 Så ut som et fint resultat. Du må forresten kjøpe deg sorte hjulbolter som står i stil til de originale låseboltene. Ja det blei ikke så galt synes jeg Det kommer på plass til våren igjen, skal få på BMW senterkopper også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Sier du det? Nå er det fruen som kjører når den står der men jeg er der jo av og til, hva kjører du? En Sølvfarget E90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2013 En Sølvfarget E90 Kan ikke huske å ha sett deg men madammen har sett E90en din ja, verden er ikke stor gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Hehe nei den er ikke det, hele verden er egentlig som en liten by av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 Da var omsider vinderdekka kommet på, satte dem på 1.12 så har jo kjørt på den en stunde allerede. Bare synd vi ikke har noe snø jeg kan kjøre med dem på Tok en skikkelig shine av bilen i dag også, utvendig vask og støvsuging samt lett vask innvendig også. Er godt å kjøre med en bil som en ren inni også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Fint som alltid Fredrik. Et lite spørsmål,er det originale baklykter du har på den ?Hvis ja,gud å fine.Har aldri lagt merke til sånne ting på de bilene. Trodde de var mere oransje på toppen,men her Fredrik har nok jeg tatt veeeeldig feil. Uansett,jeg trenger besøk snart,kjeder meg noe grasat for tiden. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Er OEM Blackline fra BMW. Blitt en veldig vanlig oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Er OEM Blackline fra BMW. Blitt en veldig vanlig oppgradering Akkurat,der er jo så mye å få kjøpt av lykter og diverse idag.Men jeg vet at Fredrik aldri i verden hadde tullet til bilen sin med noe annet enn originalt eller lignende . BmwM46 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå