Gå til innhold

Tråden om min E90 325d! Takk for alt.


Fredrik 90
 Share

Anbefalte innlegg

Njudelig bil du har Fredrik! Eneste ankepunktet er felgene men det kommer seg sikkert når du får slitt ned dekka du har! Planer om å bytte felger/dekk før du skal til ringen? Runflat er vel ikke helt ideellt på bane? Ikke at man tør satse 100% med en såpass fin og dyr bil rundt der uansett. Tipper jeg kjørte min gamle Audi A3 på sikkert 30% av potensialet når jeg var der nede i fjor :)

Takker! :D Når det gjelder felger så har jeg forelsket meg i disse 19" som jeg fant i tråden til Yngvejos sin 325I

nmidcf8hlsv1wbbn3d8k.jpg

Men per dags dato så står det såpass god gummi på de gamle så jeg tror nok jeg kjører på disse når vi skal på tur. På Ringen så kommer jeg til å ta det helt med ro tror jeg, blir mer å kjøre der bare for å ha kjørt der og ikke noe personlige rundetider. Den slags får jeg ta på GT5 fram til jeg får råd til å i såfall dra av skikkelig :wink: Blir mye storbykjøring på turen også så da er det greit med litt gummi mellom felg og vei :) Men ordentlige felger kommer definetivt på plass, i mangel av M-sport så føler jeg at noen grep må taes for å "løfte" bilen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva skjer med forsetene fredrik?

Blir det sportsseter snart? ;)

Hehe, ja jeg blir jo minnet på det hver gang jeg setter meg i bilen :wink: Jeg kikker og sonderer stadig i "terrenget" etter noen greie sportstoler men jeg har ikke hastverk egentlig. Skulle gjerne reist til Tyskland å henta noen men jeg har knapt med fritid for tiden, jobber mye også skal vi i gang med boligbygging straks :)

Men det kommer nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ikke helt min smak det der, ville nok heller valgt en Range Rover :)

Fine bilder Fredrik, men feeeeeeeeelger! Du må få på plass prikken over i'en!

Takker! :D Felger kommer, iallfall nå som jeg har fått igjen på skatten :wink: Hadde sett meg ut Zito ZL 111 som det er bilde av øverst på siden her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Zito? Er det ikke style 95 Yngve har da?

Hmm, han nevnte iallfall Zito ZL111 i tråden hans. Mulig han har bytta/ombestemt seg :) Jeg skal i allfall ha disse på min, hvis jeg får lov av fruen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blitt vant til mobbing :wink: Jeg må bare innrømme at jeg ikke har noe å utsette på sittecomforten på de nåværende setene. :) Sportstolene er selvsagt bedre å sitte i, men skal jeg ha det så er det mest for syns skyld :wink:

Fikk forøvrig tilbud å kjøpe noen, men de manglet el justering så jeg droppa det :) Men ja vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket kamera brukte du på de nattbildene. Du har gjort mye riktig mtp plassering og location, men selve kameraet har nok sviktet deg litt her.

Kameraet er et Canon EOS 450D :) Bildene tatt på amatør basis av fruen, men godt å høre at vi gjorde noe riktig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...