tuder Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Har nå steget gradene fra E46 og opp til E81, nærmere bestemt titansølv 2008 118d M-sport. Har hatt den noen mnd nå og er veldig fornøyd med at det ble 1-serie. Har sett etter en slik en lenge og fikk godfølelsen da den stod i garasjen min første kvelden. Har det meste av utstyr utenom navi og automat. Drar godt og er veldig snill på forbruket. Har ikke tenkt å forandre den så veldig, men noe har det blitt. Har satt på org svarte nyrer, kort sportsantenne og tona alle ruter. Slik så den ut da jeg kjøpte den. Ruter før toning. Slik ser den ut i dag. Hva syns dere, noe som må forandres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 veldig pen 1'er, synes du burde hive på blackline lykter og den hekkspoileren som er med her http://www.bmw.no/no/no/owners/accessor ... inder.html Ellers perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Takk for det, har vært innpå tanken ang Blackline selv. Må nok vurderes sterkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Pen bil og smakfulle "oppgraderinger". Støtter forslaget om blackline-baklykter, det vil passe pent med resten av modifikasjonene du har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Veldig clean og pen 1er du har fått deg, gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Nydlig bil!! Liker veldig godt 3-dørs'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Se her ja, Erik. Har ikke sett at du har kjørt den jeg. Ser jo pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Takk for hyggelige kommentarer, veldig fornøyd selv også både på utseende og hvordan den er å kjøre. Liker 3-dørsen bedre enn 5, selv om dørene kan bli litt lange når jeg står i trange parkeringshus. Men det får vi vel bare leve med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Har nå fått montert LED i ringene, ble litt svakere lys, men mye penere sammen med Xenon. Grei montering, men litt trang med dekselet bak på lampa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Pen bil og smakfulle "oppgraderinger". Støtter forslaget om blackline-baklykter, det vil passe pent med resten av modifikasjonene du har gjort. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ol.salvesen Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Kan jeg spør hvor mye toning du har på rutene? Og hvordan er det der med å tone framrutene? Kan det oppstå problemer med det? :S Akkurat kjøpt meg en E81 og må si toningen din falt skikkelig i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Fin bil, skulle hatt chip på den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Mener det er 35% på alle sideruter og 25 på bakrute. Var hvertfall den lyseste filmen de hadde hos Riis og hakket mørkere bak. Ikke fått no problemer med det, vanker vel muligens en bot om jeg blir stoppa i kontroll.. Bilen blir hvertfall mye penere og mer behagelig på sommeren. Har vurdert chip men går ikke så aller verst orginalt så drøyer det litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå